امروز امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, Apr 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



فرمانده سپاه روح الله:حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تیر خلاص بر فتنه افكنی دشمنان است

کد مطلب: 52202 | تاریخ ارسال: 7 فوریه 2013 | چاپ صفحه

فرمانده سپاه روح الله استان مركزی گفت: حضور گسترده و پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تیر خلاص بر فتنه افكنی و تبلیغات منفی دشمنان است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازایرنا، سردار ‘مهدی صدیقی’ چهارشنبه در جمع پاسداران و سربازان سپاه روح الله استان مركزی به مناسبت دهه مبارك فجر افزود: امام خمینی (ره) با توكل بر خدا و پشتیبانی همه جانبه ملت با پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی همه معادله های نظام استكباری را جهان بر هم زد.

وی اظهار كرد: امام خمینی (ره) با مشاهده سلطه بیگانه بر مردم مسلمان ایران از سال 1342 آهنگ مبارزه با زور و استبداد را در كشور سر دادند كه سرانجام در بهمن سال 57 با همدلی و هراهمی مردم، حیات ننگین نظام پهلوی در ایران پایان یافت.

فرمانده سپاه روح الله استان مركزی بیان كرد: پاسداشت ارزش ها و سلحشوری های انقلاب و دفاع از آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه ای همگانی است.

سردار صدیقی، با بیان اینكه دشمن با استفاده از جنگ نرم قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دارد، تاكید كرد: تدوین برنامه های متنوع فرهنگی و تشویق جوانان به احكام الهی و آموزه های اسلامی بهترین راه برای مقابله با جنگ نرم است.

وی بیان كرد: عواملی كه موجب پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران شد باید برای نسل جوان تبیین شود چون این مولفه ها ادامه حیات شجره طیبه را تضمین می كنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.