- مرکزی دیلی - http://old.markazidaily.ir -

فرمانده سپاه روح الله:حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تیر خلاص بر فتنه افكنی دشمنان است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازایرنا، سردار ‘مهدی صدیقی’ چهارشنبه در جمع پاسداران و سربازان سپاه روح الله استان مركزی به مناسبت دهه مبارك فجر افزود: امام خمینی (ره) با توكل بر خدا و پشتیبانی همه جانبه ملت با پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی همه معادله های نظام استكباری را جهان بر هم زد.

وی اظهار كرد: امام خمینی (ره) با مشاهده سلطه بیگانه بر مردم مسلمان ایران از سال 1342 آهنگ مبارزه با زور و استبداد را در كشور سر دادند كه سرانجام در بهمن سال 57 با همدلی و هراهمی مردم، حیات ننگین نظام پهلوی در ایران پایان یافت.

فرمانده سپاه روح الله استان مركزی بیان كرد: پاسداشت ارزش ها و سلحشوری های انقلاب و دفاع از آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه ای همگانی است.

سردار صدیقی، با بیان اینكه دشمن با استفاده از جنگ نرم قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دارد، تاكید كرد: تدوین برنامه های متنوع فرهنگی و تشویق جوانان به احكام الهی و آموزه های اسلامی بهترین راه برای مقابله با جنگ نرم است.

وی بیان كرد: عواملی كه موجب پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران شد باید برای نسل جوان تبیین شود چون این مولفه ها ادامه حیات شجره طیبه را تضمین می كنند.