امروز امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / Thursday, Mar 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بهره برداری بیش از ۷۰۰ پروژه در استان مرکزی

کد مطلب: 52906 | تاریخ ارسال: 28 ژانویه 2015 | چاپ صفحه

سرپرست استانداری استان مرکزی از بهره برداری ۷۳۶ پروژه عمرانی در ایام الله دهه فجر و اشتغالزایی دو هزار و ۲۱۰ نفر با افتتاح پروژه های مذکور خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، شکرالله حسن بیگی، ظهر سه شنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان مرکزی با تاکید بر حضور مردم و برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر با همکاری اقشار مختلف، افزود: در استان مرکزی طی این ایام ۷۳۶ پروژه عمرانی افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه در برخی شهرستان ها به دلیل زیاد بودن تعداد پروژه ها یک روز و در برخی به دلیل مجاورت و کمتر بودن پروژه ها دو شهرستان در یک روز مسئولان استان حضور دارند، اضافه کرد: امکان افزایش این پروژه ها تا قبل از آغاز دهه فجر وجود دارد.

سرپرست استانداری استان مرکزی ادامه داد: از این تعداد پروژه ۹۶ پروژه در اراک، ۱۳ پروژه در آشتیان، ۳۱ پروژه در تفرش، ۹۶ پروژه در خمین، ۵۹ پروژه در خنداب، ۴۵ پروژه در دلیجان، ۲۴ پروژه در زرندیه، ۴۹ پروژه در ساوه، ۲۳۰ پروژه در شازند، ۲۷ در فراهان، ۳۰ پروژه در کمیجان، ۲۷ پروژه در محلات و ۹ پروژه استانی است.

حسن بیگی با بیان اینکه برای بهره برداری از این تعداد پروژه ۲۴۸ میلیارد تومان هزینه شده است، اظهار کرد: از این میزان ۵۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات و مابقی از اعبارات ملی، استانی و دستگاه ها تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه اشتغال یکی از دغدغه های اصلی مردم و مسوولان است، افزود: با بهره برداری این تعداد پروژه دو هزار و ۲۱۰ نفر اشتغالزایی می شود.

وی با بیان اینکه برنامه ۱۲ بهمن به صورت ویژه در خمین برگزار می شود، اضافه کرد: شورای اداری با حضور کلیه اعضا و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، نواختن زنگ انقلاب و سخنرانی حجت الاسلام اکرمی مشاور فرهنگی رییس جمهور در بیت قدیمی بناینگذار انقلاب اسلامی ایران از جلمه برنامه ای ستاد دهه فجر استان مرکزی در روز ۱۲ بهمن است.

سرپرست استانداری استان مرکزی با تاکید بر حضور پرشور مردم در برنامه های دهه مبارک فجر، گفت: به دلیل وجود توطئه های ناتمام دشمن، آگاه سازی مردم از فعالیت های دولت برای ایجاد آسایش و امنیت مردم ضروری است.

حسن بیگی تصریح کرد: مشارکت مسوولان برای حضور هرچه بیشتر و باشکوه مردم بسیار موثر بوده و اطلاع رسانی و آگاهی اقشار جامعه از فعالیت های دولت به معنای آگاه سازی آنان از فعالیت های عمرانی نیست؛ بلکه باید مسایل و مشکلات بازگو و مردم با مقایسه روزهای بعد از پیروزی انقلاب و امروز تغییرات را احساس کنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.