امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تاکید آصفری بر امنیت‌زایی در عراق

کد مطلب: 52030 | تاریخ ارسال: 2 فوریه 2013 | چاپ صفحه

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه دولت عراق در مسیر امنیت‌زایی در این کشور باید منافقین را اخراج کند، تصریح کرد: منافقین بزرگ‌ترین عامل ناامنی و بحران در منطقه هستند.

به گزارش مرکزی دیلی، محمد‌حسن آصفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، با یادآوری عملیات‌های تروریستی گروهک ‌منافقین ضد دو ملت ایران و عراق در طول سال‌های دیکتاتوری رژیم صدام، تصریح کرد: اعضای این گروهک از فدائیان صدام بودند و پس از سقوط حزب بعث، آنها از سوی آمریکا و رژیم‌صهیونیستی ماموریت جدیدی برای ایجاد ناامنی و جاسوسی در منطقه و عراق پیدا کردند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در واقع حضور منافقین در عراق به تشدید ناامنی و بحران در این کشور و کشور‌های همجوار می‌انجامد و دولت عراق در مسیر امنیت‌زایی در کشور باید تصمیم جدی در این زمینه بگیرد.

وی تصریح کرد: دولت اگر به دنبال ایجاد ثبات در منطقه و عراق است، باید گام‌های قاطعانه‌ای در جهت اخراج گروهک تروریستی منافقین بردارد چرا که انتقال این گروهک به پایگاه لیبرتی در بغداد، به تشدید بی‌ثباتی و ناآرامی‌های داخلی و منطقه‌ای می‌انجامد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تشریح جنایات جنگی گروهک منافقین بر ضد مردم و دولت ایران در جریان جنگ تحمیلی، تحویل سران و اعضای منافقین به جمهوری اسلامی ایران را شرط اثبات برادری و حسن‌همجواری دولت عراق خواند.

وی گفت: در قانون اساسی جدید عراق، حضور گروه‌های تروریستی در این کشور منع شده، بر این اساس حضور گروهک منافقین با وجود تجهیزات گسترده جنگی و لجستیکی، بزرگ‌ترین عامل ناامنی و بحران در بغداد است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تاکید بر اتخاذ موضع محکم دولت عراق در برابر آمریکا و رژیم‌صهیونیستی که تداوم حضور منافقین در عراق را خواستار هستند، گفت: دولت بغداد باید با نفوذ بیگانگان در عراق مقابله کند و با خلع سلاح گروهک تروریستی منافقین و تحویل آنان به ایران، امنیت و ثبات را به عراق و منطقه بازگرداند.

گفتنی است که دستگاه‌های قضایی عراق، به عناصر باقی‌مانده در اردوگاه اشرف تا دهم ماه آینده میلادی (۲۲ بهمن) مهلت داده‌اند که این اردوگاه را کامل تخلیه کنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.