امروز امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 09, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری همایش شهرداران استان مرکزی

کد مطلب: 51460 | تاریخ ارسال: 15 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

همایش شهرداران استان مرکزی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در این همایش ترویج روش‌های طراحی ساختمانی و معماری صرفه‌جویانه را امری ضروری دانست و گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی ترویج روش‌های طراحی ساختمانی و معماری صرفه جویانه امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌اله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی افزود: توجه به امر ساماندهی سکونتگاه‌های غیرمجاز، اجرای طرح‌های کارآمد در حوزه ترافیک شهری، نظارت دقیق و ارتقای بهره‌وری انسانی و عمرانی در شهرداری‌ها نیز از موضوعات بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار مرکزی هم اعتبارات عمرانی شهرداری‌های استان در سال جاری را یک‌هزار و 460 میلیارد ریال اعلام کرد.

هوشنگ بازوند افزود: اعتبارات سال‌جاری شهرداری‌‌های استان دو هزار و 970 میلیارد ریال است که 49 درصد این اعتبار به اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 937 پروژه عمرانی در دستور کار شهرداری‌های سراسر استان قرار دارد که برخی از این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی بالایی در حال اجرا هستند.

ابوالقاسم نصراللهی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی هم گفت: خوشبختانه در حال حاضر میزان رضایتمندی مردم از عملکرد مدیریت شهری استان در سطح بالایی قرار دارد که برای افزایش این رضایتمندی مدیران باید بیش از گذشته تلاش کنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.