- مرکزی دیلی - http://old.markazidaily.ir -

برگزاری همایش شهرداران استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در این همایش ترویج روش‌های طراحی ساختمانی و معماری صرفه‌جویانه را امری ضروری دانست و گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی ترویج روش‌های طراحی ساختمانی و معماری صرفه جویانه امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌اله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی افزود: توجه به امر ساماندهی سکونتگاه‌های غیرمجاز، اجرای طرح‌های کارآمد در حوزه ترافیک شهری، نظارت دقیق و ارتقای بهره‌وری انسانی و عمرانی در شهرداری‌ها نیز از موضوعات بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار مرکزی هم اعتبارات عمرانی شهرداری‌های استان در سال جاری را یک‌هزار و 460 میلیارد ریال اعلام کرد.

هوشنگ بازوند افزود: اعتبارات سال‌جاری شهرداری‌‌های استان دو هزار و 970 میلیارد ریال است که 49 درصد این اعتبار به اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 937 پروژه عمرانی در دستور کار شهرداری‌های سراسر استان قرار دارد که برخی از این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی بالایی در حال اجرا هستند.

ابوالقاسم نصراللهی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی هم گفت: خوشبختانه در حال حاضر میزان رضایتمندی مردم از عملکرد مدیریت شهری استان در سطح بالایی قرار دارد که برای افزایش این رضایتمندی مدیران باید بیش از گذشته تلاش کنند.