امروز امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 06, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری 150عنوان برنامه در هفته بصیرت در استان مرکزی

کد مطلب: 50799 | تاریخ ارسال: 24 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری 150 عنوان برنامه به مناسبت هفته بصیرت در استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، مجید مهرجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به مناسبت نهم دی و هفته بصیرت ویژه‌ برنامه‌های متعددی در سطح واحدهای مقاومت بسیج مدارس سراسر استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: نواختن زنگ بصیرت در مدارس، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع 9 دی، برپایی نمایشگاه، سخنرانی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع واقعه نهم دی، شرکت دانش‌آموزان در راهپیمایی نهم دی و… بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته بصیرت در مدارس این استان است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه نهم دی ماه برگ زرینی بر افتخارات ملت ایران است، خاطر نشان ساخت: در حماسه بزرگ نهم دی مردم با حمایت از انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه نشان دادند که همیشه برای نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمنان در صحنه حاضر بوده و اجازه نمی‌دهند دشمنان به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.

مهرجو ادامه داد: دانش‌آموزان و فرهنگیان نیز در یوم‌الله نهم دی ماه نقش اساسی و موثری ایفا کرده و با حضور در راهپیمایی بزرگ و با شکوه این روز وفاداری خود را به نظام، انقلاب و رهبری به اثبات رساندند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.