- مرکزی دیلی - http://old.markazidaily.ir -

برگزاری 150عنوان برنامه در هفته بصیرت در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، مجید مهرجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به مناسبت نهم دی و هفته بصیرت ویژه‌ برنامه‌های متعددی در سطح واحدهای مقاومت بسیج مدارس سراسر استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: نواختن زنگ بصیرت در مدارس، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع 9 دی، برپایی نمایشگاه، سخنرانی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع واقعه نهم دی، شرکت دانش‌آموزان در راهپیمایی نهم دی و… بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته بصیرت در مدارس این استان است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه نهم دی ماه برگ زرینی بر افتخارات ملت ایران است، خاطر نشان ساخت: در حماسه بزرگ نهم دی مردم با حمایت از انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه نشان دادند که همیشه برای نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمنان در صحنه حاضر بوده و اجازه نمی‌دهند دشمنان به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.

مهرجو ادامه داد: دانش‌آموزان و فرهنگیان نیز در یوم‌الله نهم دی ماه نقش اساسی و موثری ایفا کرده و با حضور در راهپیمایی بزرگ و با شکوه این روز وفاداری خود را به نظام، انقلاب و رهبری به اثبات رساندند.