امروز امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 06, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات آصفری در مورد نهم دی ماه

کد مطلب: 50793 | تاریخ ارسال: 24 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار است کسی شرطی برای انتخابات بگذارد، این مردم هستند که اجازه دارند شرط بگذارند، مردمی که حماسه بزرگ9 دی را خلق کردند.

به گزارش مرکزی دیلی، محمدحسن آصفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: حماسه نهم دی سال 88 بار دیگر ثابت کرد مردم ایران از یک بصیرت و آگاهی بسیار بالا و ارزشمندی برخوردارند، به طوری که هر گاه دشمن قصد داشته با توطئه‌ای به ایران اسلامی ضربه وارد کند، از همان ابتدا خط دشمن را شناخته و با حضور یکپارچه در میدان، پایبندی خود به کشور و اسلام را به اثبات رساندند.

وی خاطر نشان ساخت: در فتنه 88 با وجود اینکه دشمن بسیار دقیق وارد شد و با یک برنامه‌ریزی حساب شده توطئه‌ای بزرگ را طراحی کرده بود حماسه نهم دی رقم خورد و موجب شد توطئه دشمنان نقش بر آب شود.

آصفری با تاکید بر اینکه ایجاد چالش برای نظام مهم‌ترین هدف دشمنان از این فتنه بود، خاطر نشان ساخت: مقام معظم رهبری به درستی از این فتنه به عنوان کودتای مخملی یاد کرد، چرا که هدف آن براندازی نظام و ایجاد چالش برای نظام بود که با حضور به موقع مردم نقش برآب شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن در ابتدا تصور می‌کرد با آمدن عده‌ای کوته فکر به خیابان‌ها و آتش زدن و آشوب درست کردن، کار نظام یک‌سره خواهد شد، اما زمانی که حماسه نهم دی رقم خورد، از خواب بیدار شد و فهمید ایستادن در مقابل ایران ایستادن در مقابل 70 میلیون مردم شهاد‌ت‌طلب و بیدار و با بصیرت است که اجازه کوچک‌ترین تحرکی را به دشمن نمی‌دهند.

آصفری با اشاره به عبرت‌های واقعه نهم دی ماه گفت: حماسه نهم دی پیام‌های ارزشمندی برای مسئولان کشور و دشمنان نظام به همراه داشت، پیام این حماسه به دشمنان آن بود که بدانند انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب دینی و مردمی است که از پشتوانه محکم مردمی برخوردار بوده و دشمنان نمی‌توانند علیه این نظام دست به کوچک‌ترین اقدامی بزنند.

وی اظهار داشت: اما پیام این حماسه برای مسئولان این است که باید قدرشناس این ملت باشند، این ملت همیشه در صحنه‌های حساس نظام حضور داشته و به دفاع از نظام می‌پردازند و باید مسئولان و مدیران نظام برای این مردم مخلصانه کار کنند.

وی بیان کرد: خواص نیز همانظور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ باید همواره جلوتر از مردم حرکت کنند و نگذارند زمانی که کار از کار گذشت موضع‌گیری کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از خواص هنوز موضع خود را در خصوص فتنه 88 اعلام نکرده‌اند، بیان داشت: اعضای شورای نگهبان و مسئولان اجرایی و نظارت بر انتخابات باید هوشمندانه این موضع‌گیری را رصد کرده و اجازه ندهند این افراد در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری کشور به ویژه ریاست جمهوری حضور یابند.

آصفری افزود: متاسفانه امروز بعضی از نمایندگان مجلس حرف‌های بیگانگان را می‌زنند و می‌گویند به دلیل اینکه آقای موسوی و کروبی در هیچ دادگاهی محکوم نشده‌اند، حق ثبت‌نام و حضور در انتخابت را دارند!

وی ادامه داد: همچنین اخیرا آقایان خاتمی و موسوی خوئینی‌ها موضع‌گیری‌های جدیدی اعلام می‌کنند و می‌گویند برای حضور در انتخابات شرط داریم، اصلا چه کسانی به این آقایان اجازه داده است وارد عرصه انتخابات شوند که بخواهند شرط بگذارند!

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صاحب اصلی انقلاب مردم هستند، تاکید کرد: اگر قرار است کسی شرطی برای انتخابات بگذارد، این مردم هستند که اجازه دارند شرط بگذارند مردمی که حماسه بزرگ 9 دی را به وجود آوردند، شرط واقعی را این مردم اعلام می‌کنند نه جریان فتنه.

آصفری با اشاره به قانون جدید انتخابات ابراز داشت: قانون جدید ایرادات بسیاری دارد که باید این ایرادات برطرف شود.

وی با بیان اینکه قانون نباید به گونه‌ای باشد که اجازه سوء استفاده به افراد و احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی را بدهد، بیان داشت: قانون جدید باید جلوی سوء استفاده افراد را بگیرد، برداشت نادرست از قانون ممکن است مسائلی را در کشور به وجود آورد که می‌طلبد قانون جدید کاملا دقیق و حساب شده باشد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته این احزاب، گروه‌ها و نامزدها هستند که می‌توانند در جلوگیری از به وجود آمدن قائله‌هایی چون جریان فتنه نقش داشته باشند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.