امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تجلیل از 3 مقاله برتر همایش ملی آسیب ها و فرصت های تحریم اقتصادی در اراک

کد مطلب: 49365 | تاریخ ارسال: 15 نوامبر 2012 | چاپ صفحه

در پایان دومین روز همایش ملی آسیب ها و فرصت های تحریم اقتصادی دانشگاه آزاد اراک از 3 مقاله برتر تقدیر شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، دبیر همایش ملی آسیب ها و فرصت های تحریم اقتصادی دانشگاه آزاد اسلای واحد اراک عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه این همایش گفت: دومین  همایش ملی آسیب ها و فرصت های تحریم اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با هدف بررسی  فرصت ها و چالش های پیش روی کشور در زمان تحریم ها با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

محمد علیمرادی ادامه داد: حول محورهایی اعم از جهاد اقتصادی، اقتصاد اسلامی، وحدت و انسجام ملی، حقوق بین الملل، پدافند غیرعامل، فرصت ها و آسیب های تحریم اقتصادی در بخش های تجارت و حمل و نقل، صنایع کوچک و بزرگ، پولی و بانکداری، پروژه ها و طرح های توسعه و عمرانی، بهداشت، دارو و درمان و تغذیه، توریسم و گردشگری، فن آوری اطلاعات و ارتباطات و بخش کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد.

وی ادامه داد: از 360 مقاله ارسال شده به دبیرخانه این همایش 73 مقاله در همایش پذیرفته شد که 30 مقاله به صورت پوستر و 43 مقاله به صورت شفاهی ارائه شد.

دبیر همایش ملی آسیب ها و فرصت های تحریم اقتصادی افزود:  بر اساس نظر هیات داوران این همایش نیز سه مقاله به عنوان برتر انتخاب شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از مقالات برتر همایش با اهدایی جوایزی تقدیر شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.