- مرکزی دیلی - http://old.markazidaily.ir -

تجلیل از 3 مقاله برتر همایش ملی آسیب ها و فرصت های تحریم اقتصادی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، دبیر همایش ملی آسیب ها و فرصت های تحریم اقتصادی دانشگاه آزاد اسلای واحد اراک عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه این همایش گفت: دومین  همایش ملی آسیب ها و فرصت های تحریم اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با هدف بررسی  فرصت ها و چالش های پیش روی کشور در زمان تحریم ها با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

محمد علیمرادی ادامه داد: حول محورهایی اعم از جهاد اقتصادی، اقتصاد اسلامی، وحدت و انسجام ملی، حقوق بین الملل، پدافند غیرعامل، فرصت ها و آسیب های تحریم اقتصادی در بخش های تجارت و حمل و نقل، صنایع کوچک و بزرگ، پولی و بانکداری، پروژه ها و طرح های توسعه و عمرانی، بهداشت، دارو و درمان و تغذیه، توریسم و گردشگری، فن آوری اطلاعات و ارتباطات و بخش کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد.

وی ادامه داد: از 360 مقاله ارسال شده به دبیرخانه این همایش 73 مقاله در همایش پذیرفته شد که 30 مقاله به صورت پوستر و 43 مقاله به صورت شفاهی ارائه شد.

دبیر همایش ملی آسیب ها و فرصت های تحریم اقتصادی افزود:  بر اساس نظر هیات داوران این همایش نیز سه مقاله به عنوان برتر انتخاب شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از مقالات برتر همایش با اهدایی جوایزی تقدیر شد.