امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


28 درصد از خدمات دستگاه های اجرایی استان مركزی تراكنشی است

28 درصد از خدمات دستگاه های اجرایی استان مركزی تراكنشی است

کد مطلب: 49253 | تاریخ ارسال: 11 نوامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیركل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری استان مركزی گفت: خدمات الكترونیكی دستگاه های اجرایی این استان شامل اطلاع رسانی، تعاملی و تراكنشی است كه هم اكنون 28 درصد آن به صورت تراكنشی انجام می شود.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘علی میرزایی’ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در خدمات تراكنشی تمام مراحل به صورت الكترونیكی است و حضور فیزیكی افراد در دستگاه های اجرایی ضروری نیست.

وی اظهار كرد: درحال حاضر 41 درصد از خدمات دستگاه های اجرایی استان به صورت اطلاع رسانی و 31 درصد آن تعاملی است.

مدیركل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری استان مركزی بیان كرد: هم اكنون در 68 دستگاه اجرایی استان 454 مورد از خدمات به صورت اطلاع رسانی، 344 مورد تعاملی و 314 مورد دیگر نیز به صورت تراكنشی از طریق پایگاه اطلاع رسانی ارائه می شود.

وی تاكید كرد: دانشگاه پیام نور، اداره كل آموزش و پرروش، دانشگاه علوم پزشكی و خدمات درمانی، اداره كل پست و بنیاد شهید و امور ایثارگران به ترتیب بیشترین میزان خدمات الكترونیكی تراكنشی را در استان دارند.

وی خاطرنشان كرد: یكهزار و 112 مورد از خدمات الكترونیكی دستگاه های اجرایی استان از طریق پایگاه اطلاع رسانی، 815 مورد از طریق پورتال مردمی و 123 خدمت نیز توسط دفاتر پیشخوان به متقاضیان ارائه می شود.

مدیركل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری استان مركزی یادآور شد: دو هزار و 50 خدمت در دستگاه های اجرایی استان به صورت الكترونیكی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی، پورتال مردمی و دفاتر پیشخوان انجام می شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.