28 درصد از خدمات دستگاه های اجرایی استان مركزی تراكنشی است
کد مطلب: 49253 | تاریخ ارسال: 11 نوامبر 2012 |مدیركل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری استان مركزی گفت: خدمات الكترونیكی دستگاه های اجرایی این استان شامل اطلاع رسانی، تعاملی و تراكنشی است كه هم اكنون 28 درصد آن به صورت تراكنشی انجام می شود.
به گزارش مرکزی دیلی ، ‘علی میرزایی’ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در خدمات تراكنشی تمام مراحل به صورت الكترونیكی است و حضور فیزیكی افراد در دستگاه های اجرایی ضروری نیست.
وی اظهار كرد: درحال حاضر 41 درصد از خدمات دستگاه های اجرایی استان به صورت اطلاع رسانی و 31 درصد آن تعاملی است.
مدیركل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری استان مركزی بیان كرد: هم اكنون در 68 دستگاه اجرایی استان 454 مورد از خدمات به صورت اطلاع رسانی، 344 مورد تعاملی و 314 مورد دیگر نیز به صورت تراكنشی از طریق پایگاه اطلاع رسانی ارائه می شود.
وی تاكید كرد: دانشگاه پیام نور، اداره كل آموزش و پرروش، دانشگاه علوم پزشكی و خدمات درمانی، اداره كل پست و بنیاد شهید و امور ایثارگران به ترتیب بیشترین میزان خدمات الكترونیكی تراكنشی را در استان دارند.
وی خاطرنشان كرد: یكهزار و 112 مورد از خدمات الكترونیكی دستگاه های اجرایی استان از طریق پایگاه اطلاع رسانی، 815 مورد از طریق پورتال مردمی و 123 خدمت نیز توسط دفاتر پیشخوان به متقاضیان ارائه می شود.
مدیركل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری استان مركزی یادآور شد: دو هزار و 50 خدمت در دستگاه های اجرایی استان به صورت الكترونیكی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی، پورتال مردمی و دفاتر پیشخوان انجام می شود.