- مرکزی دیلی - http://old.markazidaily.ir -

28 درصد از خدمات دستگاه های اجرایی استان مركزی تراكنشی است

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘علی میرزایی’ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در خدمات تراكنشی تمام مراحل به صورت الكترونیكی است و حضور فیزیكی افراد در دستگاه های اجرایی ضروری نیست.

وی اظهار كرد: درحال حاضر 41 درصد از خدمات دستگاه های اجرایی استان به صورت اطلاع رسانی و 31 درصد آن تعاملی است.

مدیركل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری استان مركزی بیان كرد: هم اكنون در 68 دستگاه اجرایی استان 454 مورد از خدمات به صورت اطلاع رسانی، 344 مورد تعاملی و 314 مورد دیگر نیز به صورت تراكنشی از طریق پایگاه اطلاع رسانی ارائه می شود.

وی تاكید كرد: دانشگاه پیام نور، اداره كل آموزش و پرروش، دانشگاه علوم پزشكی و خدمات درمانی، اداره كل پست و بنیاد شهید و امور ایثارگران به ترتیب بیشترین میزان خدمات الكترونیكی تراكنشی را در استان دارند.

وی خاطرنشان كرد: یكهزار و 112 مورد از خدمات الكترونیكی دستگاه های اجرایی استان از طریق پایگاه اطلاع رسانی، 815 مورد از طریق پورتال مردمی و 123 خدمت نیز توسط دفاتر پیشخوان به متقاضیان ارائه می شود.

مدیركل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری استان مركزی یادآور شد: دو هزار و 50 خدمت در دستگاه های اجرایی استان به صورت الكترونیكی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی، پورتال مردمی و دفاتر پیشخوان انجام می شود.