امروز امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


دستگاه تصفیه خانگی موجب حذف ریزمغذی های آب می شود

دستگاه تصفیه خانگی موجب حذف ریزمغذی های آب می شود

کد مطلب: 47388 | تاریخ ارسال: 21 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب ساوه گفت: دستگاه های آب تصفیه خانگی موجب حذف ریزمغذی های موجود در آب می شود.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘ابوالفضل شهباز’ روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین فیلترهای استفاده شده در دستگاههای آب تصفیه خانگی گاه محل مناسبی برای رشد برخی باكتری ها است كه درصورت عدم تعویض و شستشوی مداوم، آب مصرفی آن موجب بروز خطراتی برای كودكان، سالمندان به ویژه بیماران می شود.

وی بیان كرد: تبلیغات گسترده در مورد فروش دستگاه های تصفیه آب موجب شده كه بسیاری از شهروندان به خرید این دستگاه ها برای تصفیه خانگی آب لوله كشی شهرها اقدام كنند.

شهباز اظهار كرد: خطرات بهداشتی كه به دنبال استفاده از این دستگاه ها بروز كرده باعث شده است كه برخی كارشناسان و پزشكان به زیان بار بودن استفاده بی رویه از آنها هشدار دهند.

وی با اشاره به اینكه استفاده از دستگاه های تصفیه آب برای افراد متخصص مناسب است، ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد ضرورتی برای استفاده از آنها در تمامی مناطق وجود ندارد.

وی گفت: فقط در برخی نقاط یا شهرهایی كه دسترسی به آب سالم در آن ها ممكن نیست، می توان از این دستگاه ها استفاده كرد.

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب ساوه گفت: به همین دلیل اطلاع رسانی در مورد عواقب بهداشتی ناشی از استفاده از این دستگاه‌ها ضروری است.

وی افزود: آب تصفیه شده در شبكه دوم آب شرب ساوه با تصفیه به روش اسمز معكوس، عاری از هرگونه آلودگی در مقایسه با دستگاه آب تصفیه خانگی در سطح شهر است و شهروندان می توانند از ایستگاه های برداشت موجود از آنها استفاده كنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.