امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


بيانيه امام جمعه اراک به مناسبت سالروز حمله رژيم پهلوي به مسجد گوهر شاد

بيانيه امام جمعه اراک به مناسبت سالروز حمله رژيم پهلوي به مسجد گوهر شاد

کد مطلب: 26657 | تاریخ ارسال: 12 جولای 2011 | چاپ صفحه

نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراك با صدور بيانيه اي حمله رژيم پهلوي به مسجد گوهر شاد را اثبات دشمني اين رژيم با حجاب و عفاف دانست.

به گزارش مرکزی دیلی ، آيت الله ‘ قربانعلي دري نجف آبادي’ در اين بيانيه كه به مناسبت 21 تيرماه سالروز حمله رژيم پهلوي به مسجد گوهر شاد صادر شده ، آورده است: بزرگداشت اين روز يادآور خاطره مجاهدان راه خداست كه در راه پاسداري از حريم عفاف و حجاب و ناموس امت اسلام جان هاي خود را در طبق اخلاص گذاشته و به دست جلادان رضاخاني به درجه رفيع شهادت رسيدند.
اين بيانيه ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه انسان هاي پاك و فرهيخته كه در راه اعتلاي اخلاقي و معنوي و خانواده تلاش نموده و مجاهدت كرده اند ، مي افزايد: حجاب و عفاف، شخصيت و متانت زن را نمودار مي كند و او را همچون مرواريدي گرانبها در بر مي گيرد.
آيت الله دري نجف آبادي در اين بيانيه يادآور شده است: بي ترديد مردم شريف ايران كه پس از سال ها مبارزه و نثار خون هاي فراوان، حكومت سراسر ظلم طاغوت را برچيدند به دنبال احياي اسلام و موازين و قوانين مترقي آن بوده و هرگز اجازه نخواهند داد كه فساد و فحشا ديگر بار اين كشور اسلامي را فرا بگيرد.
در ادامه اين بيانيه آمده است: ملتي كه جوانان خود را در راه اسلام فدا كرده و سال ها در برابر كشف حجاب رضاخاني ايستادگي نموده، هرگز اجازه نخواهد داد كه چنين پديده شومي گريبان گير دختران و پسران اين كشور شود و سلامت معنوي جامعه و خانواده را به مخاطره بيندازد.
همچنين در اين بيانيه تاكيد شده است: زنان ايران اسلامي، به عنوان سنگربانان ارزش هاي اسلامي در برابر وضع جاهلي دنياي غرب، بايد از حريم حجاب به عنوان دژ امنيت زن در ميادين علم، فرهنگ و سياست و حصار مستحكم فرهنگ اسلامي پاسداري كرد.
در بخش دگيري از اين بيانيه‌ آمده است: سازمان هاي فرهنگي، رسانه اي و دستگاه هاي تربيتي و ارشادي موظفند در جهت شناساندن عمق و محتوي حجاب و عفاف برنامه ريزي و از نفوذ فرهنگ مبتذل غرب جلوگيري كنند تا جوانان پاك و مومن بتوانند در كمال آرامش روحي و جسمي، اجتماع را به محيط كار و تلاش تبديل كرده و سلامت رواني و اخلاقي جامعه را تضمين كنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.