امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



پذیرش مقاله برای سمینار شهر الكترونيكي

کد مطلب: 977 | تاریخ ارسال: 19 می 2009 | چاپ صفحه

رئيس جهاد دانشگاهي واحد استان مركزي از پذيرش چاپ و ارائه مقاله علمي «مقررات و راهكارهاي تامين امنيت در شهر الكترونيكي» در دومين كنفرانس شهر الكترونيكي خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، سيد جعفر نظام‌دوست امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراك اظهار داشت: مقاله علمي مقررات و راهكارهاي تامين امنيت در شهر الكترونيكي كه توسط ليلا ناصري جهادگر اين واحد تهيه و به دبيرخانه دومين كنفرانس شهر الكترونيكي ارسال شده، به‌عنوان مقاله قابل ارائه و چاپ مورد پذيرش قرار گرفت.
وي تصريح كرد: دومين كنفرانس شهر الكترونيكي سوم و چهارم خرداد ماه سال جاري در سالن برج ميلاد برگزار مي‌شود.
رئيس جهاد دانشگاهي واحد استان مركزي با بيان اينكه اين همايش به همت جهاد دانشگاهي و همكاري ساير سازمان‌ها و دستگاه‌هاي علمي و اجرايي كشور برگزار مي‌شود، ادامه داد: اين كنفرانس در راستاي فرهنگ‌سازي براي استفاده از ظرفيت‌هاي موجود كشور در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات و آموزش استفاده از آن به شهروندان برگزار مي‌شود.
نظام‌دوست همچنين از پذيرش مقاله مواد‌ مخر (مواد مخدر جديد و اعتياد‌آور) در اولين همايش آسيب‌هاي پنهان خبر داد و اظهار داشت: اين همايش نيز كه دو روز آينده در جهاد دانشگاهي واحد كردستان بر‌گزار مي‌شود، به صورت پوستر مورد پذيرش واقع شد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود از برگزاري نخستين دوره تخصصي كار‌آفريني در مليله‌سازي و جواهر‌سازي، كار‌آفريني در صنعت سنگ‌هاي قيمتي و نيمه قيمتي و كار‌آفريني در گليم گل برجسته خبر داد و گفت: به‌دنبال برگزاري دوره‌هاي آموزشي كار‌آفريني و مهارت‌هاي كسب و كار براي يك هزار و 200 نفر در سطح استان مركزي و با هدف ارائه آموزش‌هاي كاربردي و اشتغال‌محور اين دوره‌ها براي تعداد 100 نفر از متقاضيان برگزار مي‌شود.
رئيس جهاد دانشگاهي واحد استان مركزي با بيان اينكه اين دوره‌ها براساس قرارداد منعقده با اين سازمان و موسسه كار و تامين اجتماعي برگزار مي‌شود، خاطرنشان ساخت: اين دوره‌ها به مدت 100 ساعت در ارديبهشت و خرداد سال جاري برگزار مي‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.