امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آماده باش ستاد سلامت براي چهارشنبه سوری

کد مطلب: 9517 | تاریخ ارسال: 13 مارس 2010 | چاپ صفحه

مدير مرکز حوادث و فوريت هاي پزشکي و مسوول ستاد سلامت نوروزي استان مرکزي گفت: اين ستاد براي پيشگيري از حوادث و خدمات رساني دقيق و سريع در چهارشنبه آخر سال به حالت آماده باش درامده است.

به گزارش مرکزی دیلی ،  دکتر “عليرضا غفوري” روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: آماده باش ستاد سلامت استان از امروز تا 25اسفند ماه جاري در اورژانس هاي استان مرکزي تدارک شده و علاوه بر آن يک گروه سيار فوريت هاي پزشکي مجهز به آمبولانس و پزشک نيز در بافت مرکزي شهر اراک مستقر مي شود.
وي گفت: توزيع بيش از هشت هزار نسخه بروشور در خصوص نکات پيشگيرانه از حوادث چهارشنبه سوري و اقدامات اوليه در هنگام وقوع حادثه با مشارکت نيروي انتظامي استان مرکزي آغاز شده است.
دکتر غفوري ، تعداد مجروحان چهارشنبه سوري پارسال در اراک را 24نفر اعلام کرد و افزود: 22نفر از حادثه ديدگان مذکور مرد و مابقي زن بودند.
وي گفت: اغلب حادثه ديدگان چهارشنبه سوري سال گذشته با سوختگي هاي شديد به مراکز درماني اراک مراجعه کردند که اين مهم ضرورت اطلاع رساني و فرهنگ سازي را دوچندان مي کند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.