امروز امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Wednesday, May 15, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



کمک هزينه مطالعاتي در دانشگاه اراک

کد مطلب: 9078 | تاریخ ارسال: 2 مارس 2010 | چاپ صفحه

روابط عمومي دانشگاه اراک، در گزارشي از روند اعطاي کمک هزينه مطالعاتي به دانشجويان مقطع تکميلي دانشگاه اراک خبرداد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا ، در اين گزارش ،بدون اشاره به ميزان و نحوه پرداخت اين تسهيلات امده است : در اين طرح دانشجويان علاوه بر استفاده از تجهيزات تحقيقاتي از کمک هزينه فرصتهاي مطالعاتي نيز برخوردار داد شده اند.
روابط عمومي دانشگاه اراک به نقل از حميد رضا مومني معاون پژوهش و فناوري اين دانشگاه افزود : در قالب اين طرح علاوه بر دانشجويان ،هزينه هاي فرصت مطالعاتي اعضاي هيات علمي و خانواده آنها نيز بر اساس شرايط تعيين شده از سوي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري پرداخت مي شود.
وي ياد اوري کرد : طي سالهاي اخير اعضاي هيات علمي دانشگاه به خوبي از اين فرصت مطالعاتي استفاده کرده اند و در اين راستا در سال 86، چهار نفر، در سال 87 دو نفر و امسال سه نفر از دانشگاه اراک براي انجام فرصت مطالعاتي به کشورهاي سوئد، ايتاليا، نيوزلند و چين اعزام شده اند.
وي گفت: هزينه فرصت مطالعاتي و دانشجويان دکترا از طرف وزارت علوم پرداخت مي شود و دانشگاه اراک با پرداخت هزينه بليط رفت و برگشت، اين دانشجويان را مورد حمايت قرار مي دهد
“حميد رضا مومني” روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: دانشگاه اراک از سال 86، با استفاده از بودجه ريالي و ارزي، تجهيزات مورد نياز آزمايشگاهي تحقيقاتي را خريداري کرده و مواردي نيز دردست تهيه است.
وي بيان کرد: با هماهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و دانشگاه اراک، برخي از اين تجهيزات در اختيار دانشگاه قرار گرفت و ساير تجهيزات نيز به زودي دريافت مي شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.