امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تماسهای روزانه با اورژانس اجتماعی استان

کد مطلب: 887 | تاریخ ارسال: 17 می 2009 | چاپ صفحه

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی گفت: به طور متوسط روزانه 30 تماس با اورژانس اجتماعی استان برقرار می‌شود.

به گزارش مرکزی دیلی محمدعلی الله‌‌دادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی، بابیان این مطلب افزود: عمده‌ترین دلایل تماس افراد با اورژانس اجتماعی 123 مربوط به عوارض ناشی از طلاق، اختلالات حاد خانوادگی، اعتیاد و موارد همسر آزاری و کودک آزاری بوده است.

الهر دادی گفت: اورژانس اجتماعی 123، مرکزی است که در جهت ارائه خدمات تخصصی در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل مداخله خود را از مرکز محوری به جامعه محوری تغییر می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اهمیتی که نظام جمهوری اسلامی ایران برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم قایل است، در راستای حمایت از افراد در معرض آسیب اجتماعی و به منظور دستیابی آسان و سریع افراد گروه هدف، خط سه رقمی تلفن اورژانس اجتماعی اقدام شده است.

اله دادی تصریح کرد: گروه هدف این طرح، کودکان و همسران آزار دیدده، سالمندان و معلولان آزاردیده، زنان و دختران در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی، خودکشی، زوجین متقاضی طلاق، معتادان، بیماران روانی مزمن، فرار از منزل، کودکان کار، خیابان و سایر اقشار در معرض بحران هستند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: اولین قدم در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارائه آموزش‌های لازم در خصوص مهارت‌های زندگی به خصوص برای زوجین و به دلیل افزایش آمارهای طلاق بخصوص در سنین پایین در مراحل عقد است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.