امروز امروز : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



يک ميليارد ريال قرارداد پژوهشی دانشگاه اراک

کد مطلب: 8767 | تاریخ ارسال: 20 فوریه 2010 | چاپ صفحه

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه اراک از انعقاد یک میلیارد و 26 میلیون و 126هزار ریال قرارداد با بخش صنعت در نیمه نخست سال جاری از طریق طرح های پژوهشی خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی،حميدرضا مومني با بیان این مطلب افزود: طرح‌هاي پژوهشي دانشگاه اراک در دانشکده‌هاي ادبيات و علوم انساني، فني و مهندسي، علوم پايه و کشاورزي توسط اعضای هيات علمي به انجام مي‌رسد که شامل طرح هاي پژوهشي بنيادي، کاربردي و توسعه‌اي به صورت طرح هاي درون و برون دانشگاهي است.

وی اظهار کرد: طرح های پژوهشی دانشگاه اراک در lsl و ISC از بخش های پژوهشی بنیادی،کاربردی و توسعه ای توسط اعضای هیات علمی انتشار یافته که در نیم سال جاری هفتاد مقاله در lsl و سی مقاله در ISC منتشر شده است.

مومنی بیان کرد: مقاله های چاپ شده تنها از نتایج طرح های پژوهشی نبوده و از پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری نیز استفاده شده است؛ خوشبختانه در سال های اخیر مقاله های چاپ شده اعضاء هیات علمی این دانشگاه از روند رو به رشدی برخودار بوده است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه اراک در پایان طرح های پژوهشی بنیادی دانشگاه را 19 طرح، طرح های پژوهشی کاربردی را 10 طرح و طرح های پژوهشی توسعه ای را یک طرح عنوان کرد که در نیمه اول سال جاری انجام شده اند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.