امروز امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Wednesday, May 15, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آزمون منطقه‌‌اي المپياد ‌رياضي و تجربي استان

کد مطلب: 8552 | تاریخ ارسال: 10 فوریه 2010 | چاپ صفحه

دومين مرحله آزمون منطقه‌‌اي المپياد علمي رياضي و تجربي مقطع راهنمايي در شهرهاي مختلف استان مركزي برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش استان مركزي، اين مرحله از آزمون در شهرستان ساوه در چهار حوزه و با شركت 500 نفر از برگزيدگان مرحله نخست در دو رشته رياضي و علوم تجربي در چهار گروه مدارس غيردولتي، نمونه، شهري و روستايي برگزار شد.
270 دانش آموز در رشته رياضي در حوزه‌هاي امتحاني آموزشگاه‌هاي راهنمايي استاد مطهري و دبيرستان فرزانگان و 254 دانش‌آموز در رشته علوم تجربي در حوزه‌هاي امتحاني آموزشگاه‌هاي باقرالعلوم (ع) و عصمتيه با يكديگر به رقابت پرداختند.
24 نفر از دانش‌آموزاني كه حائز بالاترين رتبه شوند، به مرحله استاني اين المپياد كه فرودين ماه سال آينده در اراك برگزار مي‌شود، راه مي‌يابند.
در شهرستان ساوه 10 هزار و 200 دانش‌آموز مقطع راهنمايي در 60 واحد آموزشي به فراگيري علم و دانش مشغول هستند.
روابط عمومي آموزش و پرورش استان مركزي همچنين از برگزاري مرحله دوم المپياد رياضي و علوم تجربي در شهرستان آشتيان خبرداد و اعلام كرد: ‌اين آزمون با حضور 150 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر در سالن امتحانات شهيد زينلي برگزار شد.
همچنين مرحله دوم المپاد رياضي و علوم تجربي شهرستان دليجان نيز با حضور ۱۶۲نفر از دانش آموزان دختر و پسر دوره راهنمايي در سالن امتحانات دبيرستان پروين برگزار شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.