امروز امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Wednesday, May 15, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



افتتاح مركز استعدادهاي درخشان ساوه

کد مطلب: 8499 | تاریخ ارسال: 9 فوریه 2010 | چاپ صفحه

همزمان با ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي ايران با حضور جمعي از مسئولان مركز استعدادهاي درخشان ساوه افتتاح و راه‌اندازي شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاري فارس از اراك، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه ديروز در مراسم افتتاح اين پروژه گفت: انقلاب مردم ايران در بهمن 57 يك انقلاب علمي و فرهنگي است و موفقيت‌هاي روزافزون دانشمندان جوان كشورمان در عرصه‌هاي مختلف علمي گوياي اين مطلب است.
علي‌محمد گلستاني‌فرد افزود: در چشم‌انداز افق 1404 ايران اسلامي ايران به يك قدرت علمي در منطقه تبديل خواهد شد و با تكيه بر دانش بومي به طور حتم به اين هدف دست خواهيم يافت.
امام جمعه ساوه نيز در سخناني گفت: انقلاب شكوهمند اسلامي ايران عزت اسلامي را براي ما به ارمغان آورد.
حجتالاسلام والمسلمين تقوي افزود: هوش و درايت امام خميني(ره) سبب شد كه ايشان با تاكيد بر استقلال ملي هدف والاي انقلاب را تحقق شعار نه شرقي و نه غربي جمهوري اسلامي قرار دهد و در راستاي رفع ريشه مشكلات ملت‌هاي مظلوم دنيا كه حضور بيگانگان و كشورهاي استكباري بود، تلاش كند.
وي تصريح كرد: بهره‌گيري از علم و تقوا به صورت توامان سبب رشد و تعالي انسان است و تنها با تركيب اين دو ويژگي مهم كرامت انساني شكل مي‌گيرد.
اين واحد آموزشي مشتمل بر دو ساختمان آموزشي با نام‌هاي طلايه داران و فرزانگان و 18 كلاس درس است كه در زميني به مساحت 2 هزار و 920 متر مربع با اعتباري بالغ بر يك‌ميليارد و 500 ميليون تومان از محل اعتبارات طرح‌هاي تخريب و بازسازي صندوق ذخيره ارزي احداث شده است.
لازم به ذكر است 106 دانش آموز در آموزشگاه‌هاي طلايه داران و فرزانگان ساوه مشغول به تحصيل هستند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.