امروز امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Wednesday, May 15, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



مسابقات رباتیک دانش‌آموزی استان در اراک

کد مطلب: 8066 | تاریخ ارسال: 26 ژانویه 2010 | چاپ صفحه

دومین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی استان مرکزی در اراک برگزار می‌شود.

به گزارش مرکزی دیلی ، هادی آرزومندی٬ مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی٬ با اعلام این خبر افزود: این دوره از مسابقات با حضور نزدیک به 70 تیم سه نفره از مدارس سراسر استان٬ پانزدهم بهمن‌ماه امسال در دبیرستان کوثر اراک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پیکارها در دو بخش پسران و دختران برگزار می‌شود٬ تصریح کرد: برای حضور در این رقابت‌ها محدودیتی برای مدارس وجود ندارد و هر تیمی که شرایط لازم را داشته باشد٬ می‌توانذ در این مسابقات حضور پیدا کند.

آرزومندی در مورد رشته‌های برگزاری این مسابقات اظهار کرد: در این پیکارها شرکت‌کنندگان در دو رشته “بولینگ” و “ربات مسیریاب” با هم رقابت می‌کنند که در پایان تیم‌های برتر راهی مسابقات سراسری مدارس کشور و رباتیک خوارزمی خواهند شد.

مدیر پژوهشسرای دانش‌آموزی استان مرکزی در پایان به خبرنگار ایسنا گفت: سال گذشته دانش‌آموزان استان عناوین قابل توجهی در مسابقات کشوری کسب نکردند اما٬ امسال شرایط بهتری نسبت به دوره قبل داریم و تیم‌های استان برای کسب عنوان در مسابقات کشوری شرکت می‌کنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.