امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



دوره‌هاي عمومي معارف مهدويت در استان

کد مطلب: 757 | تاریخ ارسال: 11 می 2009 | چاپ صفحه

مدير عامل بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود (عج) استان مركزي از برگزاري دوره‌هاي عمومي معارف زير‌نظر اين بنياد در استان مركزي خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی حجت‌الاسلام سيدمحمد‌باقر اراكي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراك گفت: اين دوره‌ها با هدف معرفي معارف مهدويت براي افراد جامعه برگزار مي‌شود.
وي افزود: بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود (عج) با توجه به ادعاي كاذب مدعياني كه در باب مهدويت اذهان عمومي را به انحراف مي‌كشانند سعي كرده تا با برگزاري اين دوره‌ها در بين فرهنگيان، طلاب، خواهران مبلغه، معلمان قرآن و دانشگاهيان انحرافات مذكور و جامع را با فرهنگ و معارف مهدويت آشنا سازد.
وي با اشاره به برگزاري اولين دوره شناخت معارف مهدويت در شهرستان گفت: اين دوره، از دهم ارديبهشت 88 در محلات آغاز شد و در آن 90 فرهنگي و 40 نفر از طلاب، خواهران مبلغه و معلمان قرآن به فراگيري آموزش‌هاي لازم مي‌پردازند.
اين مسئول با بيان اينكه دوره‌هاي مذكور هزينه قابل توجهي براي شركت‌كنندگان در برندارد، اظهار داشت: برگزاري دوره‌هاي تربيت مربي ويژه طلاب پايه 6 به بالا به‌منظور تربيت كارشناسان خبره براي شركت در برنامه‌هاي تلويزيوني و اداره كلاس‌هاي آموزشي معارف مهدويت از جمله برنامه‌هاي بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود (عج) در استان مركزي است.
وي خاطرنشان كرد: بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود (عج) در استان مركزي به‌منظور بسط و گسترش فعاليت‌هاي خود تاكنون با اعلام به حوزه‌هاي علميه سازمان آموزش و پرورش و ادارات تابعه و دانشگاه‌ها خواستار ثبت‌نام متقاضيان شركت در اين دوره‌ها شده است.
وي با تاكيد بر ضرورت آشنا ساختن مردم با جامعه با فرهنگ مهدويت و امام زمان (عج) اظهار داشت: جامعه نيازمند برنامه‌هاي فرهنگي قوي و مناسب در باب شناخت امام زمان (عج) خود هستند و نبايد با غفلت از اين مهم بستر را براي فعاليت مدعيان دورغين فراهم كرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.