امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



دومین روز از تجمع کارگران شرکت صنایع اراک

کد مطلب: 7196 | تاریخ ارسال: 5 ژانویه 2010 | چاپ صفحه

کارکران شرکت صنایع اراک ساعت ۹ صبح امروز مقابل شرکت تجمع کردند وقصد بستن بزرگراه اراکـ- قم را داشتند که با وساطت شورای اسلامی کارشرکت،نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی از این اقدام منصرف شدند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از وبلاگ کارگر 88 ، کارگران عصبانی که ۶ ماه است حقوق نگرفته اند با روشن گردن آتش مقابل شرکت و سر دادن شعارها یی از قبیل :ش.. حیا کن- صنایع را رها کن ، ا… حیا کن -شهرجردی را رها کن و…. اعتراض خود را نمایان کردند.

کارگران دو پلاکارد بزرگ در اطراف جاه نصب کرده بودند که بر روی یکی از آنها نوشته شده بود:ما کارگران شرکت صنایع اراک ۶ ماه است که حقوق نگرفته ایم. وبر روی دیگری نشته بود که:به دستور رییس جمهور و عدم صلاحیت خریداران شرکت را به دولت بازگردانید.

گفته می شود مشکلات کارگری اراک و مخضوضا بحران شرکتهای صنایع و آونگان محور مذاکرات شعبانی فر استاندر مرکزی با وزیر کشور در دیدار روزجمعه بوده است.

از سوی دیگر گفته می شود کارفرما لیست بیمه کارگران را طی ماههای گذشته بطور کامل پرداخت نکرده و این امر باعث شده که عصبانیت کارگران بیشتر شود .

ـ روز گذشته نیز تجمعی به همین صورت توسط این کارگران برگزار شده بود.

ـ تجمع کارگران صنفی بود ورنگ وبوی سیاسی نداشت.

ـ  از نکات جالب این تجمع ارتباط گرم و صمیمی کارگران و نیروهای انتظامی و امنیتی بود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.