امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



نمایشگاه عکس ” سیمای شهر اراک “

کد مطلب: 716 | تاریخ ارسال: 10 می 2009 | چاپ صفحه

با احترام از جنابعالی دعوت می گردد جهت بازدید از نمایشگاه عکس ” سیمای شهر اراک ” که در نگار خانه شهید آوینی واقع در اراک میدان دارایی در دونونبت صبح و عصر از تاریخ بیستم لغایت بیست و هفتم اردیبهشت ماه سالجاری دایر می باشد دیدن فرمایید.

به گزارش مرکزی دیلی چندی است که فعالیتهای جالبی از سوی شهرداری اراک و بخصوص معاونت فرهنگی اجتماعی آن شهرداری صورت می پذیرد که مورد استقبال همشهریان عزیز و فرهنگ دوست اراکی نیز قرار گرفته است. یکی از فعالیتهای اخیر راه اندازی نمایشگاه عکس “سیمای شهر اراک” بوده که به همت خانه عکاسان حوزه هنری و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اراک برگزار گردیده است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از سایت حوزه هنری استان مرکزی به همت خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی نمایشگاه عکس سیمای شهر اراک در حوزه هنری استان مرکزی برگزار میگردد. این نمایشگاه مجموعه آثار هنرمند علی صاحب الزمانی از هنرمندان فعال خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی شامل 40 اثر عکاسی از شهر اراک با موضوع اراک قدیم و اراک جدید میباشد و از 20 لغایت 27 اردیبهشت در محل نگارخانه حوزه هنری استان مرکزی پذیرای علاقمندان است. علی صاحب الزمانی بیش از 7 سال است که به حرفه عکاسی پرداخته و تاکنون برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی وشرکت در چندین جشنواره داخلی و خارجی همراه با کسب موفقیتهایی را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانیده.

متن زیر دعوتنامه این نمایشگاه است که آقای شهرام صاحب زمانی به نیابت از تمامی خوانندگان و مخاطبان محترم مرکزی دیلی ارسال نموده اند. ما نیز شما را به دیدن این نمایشگاه دعوت می نماییم.

دوست عزیز دیدن لحظه های کمتر دیده شده از محیط زندگی اطرافمان شاید گامی برای خروج از روزمره گی هایمان  در زمانی اندک باشد . به همین منظور با احترام از جنابعالی دعوت می گردد جهت بازدید از نمایشگاه عکس ” سیمای شهر اراک ” که در نگار خانه شهید آوینی واقع در اراک میدان  دارایی در دونونبت صبح و عصر از تاریخ بیستم لغایت بیست و هفتم اردیبهشت ماه سالجاری دایر می باشد دیدن فرمایید.
با تشریف فرمایی خود قرین امتنانم فرمایید .
باسپاس و ستایش  صاحب الزمانی

پوستر نمایشگاه عکس سیمای شهر اراک

پوستر نمایشگاه عکس "سیمای شهر اراک"

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.