امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



واگذاری 2هزار واحد مسكوني به فرهنگيان

کد مطلب: 702 | تاریخ ارسال: 10 می 2009 | چاپ صفحه

رئيس سازمان آموزش و پرورش استان مركزي گفت: در سال جاري 2 هزار و 18 واحد مسكوني تحويل فرهنگيان استان مي‌شود.

به گزارش مرکزی دیلی ، سيف‌الله كريم‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس از اراك با اشاره به اينكه از 17 هزار پرسنل شاغل اين سازمان، 5 هزار نفر فاقد مسكن هستند، افزود: در سال جاري چند پروژه مسكن فرهنگيان در شهرك مهاجران، اميركبير و قيام در اراك تكميل مي‌شود.
وي با بيان اينكه در حال حاضر 2 هزار و 700 واحد آموزشي در سطح استان مركزي فعاليت مي‌كنند، اظهار داشت: 240 مدرسه در سطح استان به صورت دو‌نوبته اداره مي‌شود.
رئيس سازمان آموزش و پرورش همچنين با تاكيد بر اينكه هفت درصد از كل جمعيت دانش‌آموزان استان در مدارس غيردولتي درس مي‌خوانند، تصريح كرد: حدود 15 تا 20 هزار دانش‌آموز در مدارس غيردولتي و غيرانتفاعي در سطح استان مركزي مشغول تحصيل هستند.
رئيس سازمان آموزش و پرورش استان مركزي با تاكيد بر اينكه مدارس نمونه‌مردمي و هيئت امنايي در ارتقاي سطح آموزش دانش‌آموزان موثر است، افزود: در راستاي اصل 44 قانون اساسي و واگذاري فعاليت‌هاي دولتي به بخش خصوصي سازمان آموزش و پرورش هم در نظر دارد تعدادي از مدارس را در سال جاري به بخش مردمي و هيئت امنايي واگذار كند.
كريم‌زاده با تاكيد بر عملكرد مدارس هيئت امنايي خاطرنشان كرد: در حال حاضر 48 مدرسه در سطح استان مركزي به صورت هيئت امنايي اداره مي‌شوند و مردم از عملكرد اين مدارس راضي هستند.
وي همچنين اضافه كرد: در سال جاري با توجه به نزديك شدن دهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري امتحانات در تمام مقاطع تحصيلي در 21 خرداد به پايان مي‌رسد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.