امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات مسئولین درباره ناآرامی دیروز اراک

کد مطلب: 6918 | تاریخ ارسال: 28 دسامبر 2009 | چاپ صفحه

فرماندار اراک گفت: در پی بروز برخی از نا آرامی‌های محدود روز عاشورا در اراک حدود 10 نفر بازداشت شده‌اند.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمد حسن آصفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، با بیان این مطلب افزود: تمامی افرادی که در حوادث روز عاشورا در اراک بازداشت شده‌اند با قرار وثیقه آزاد می‌شوند.

وی در ادامه بیان کرد: تاکنون اغلب این افراد آزاد شده‌اند و تعداد محدودی دیگری باقی مانده‌اند که پس از سپردن قرار وثیقه آزاد می‌شوند.

وی گفت: بررسی پیرامون بازداشت شدگان همچنان ادامه دارد و مراحل رسیدگی آن در حال طی شدن است.

آصفری، با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه در بروز چنین نا آرامی‌هایی نقش دارند، اظهار کرد: بدون شک چنین نا آرامی‌هایی در کشور نتیجه گزارش‌های خلاف واقع رسانه‌های بیگانه است که تلاش می‌کنند جو جامعه را ملتهب کنند.

فرماندار اراک در پایان، تاکید کرد: بررسی‌هایی که تاکنون انجام شده است نشان می‌دهد که برخی افراد مغرضانه در بروز چنین نا آرامی‌هایی نقش داشته‌اند.

دادستان اراک گفت: تمام کسانی که در نا آرامی‌های محدود شهر اراک در روز عاشورا بازداشت شده بودند، به قرار وثیقه آزاد می‌شوند.

علی خاقانی ، با اعلام این خبر افزود: مواردی از تجمعات محدود در روز عاشورا در اراک به وقوع پیوسته است که تمامی بازداشت شدگان با قرار وثیقه آزاد می‌شوند.

وی تاکید کرد: بررسی و تحقیقات پیرامون تعداد افرادی که بازداشت شده‌اند همچنان ادامه دارد.

دادستان اراک تاکید کرد: دستگاه قضایی، پرونده‌های بازداشت شدگان را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

معاون دادستان اراک گفت: پرونده کسانی که در نا آرامی‌های روز عاشورا اراک بازداشت شده‌اند در حال رسیدگی است.

محمد‌رضا رحمتی ، با اعلام این خبر افزود: افرادی که در نا آرامی‌های روز عاشورا اراک بازداشت شده‌اند زیر نظر دادگستری قرار دارند و تحقیقات قضایی در رابطه با آنها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اظهار نظر پیرامون بازداشت شدگان زود است تاکید کرد: تحقیقات در مورد بازداشت شدگان در حال انجام است و نمی‌توان در شرایط کنونی اظهار نظر کرد.

رحمتی اظهار کرد: تعداد دقیق بازداشت شدگان نیز مشخص نیست ولی در حدود 10 نفر در نا آرامی‌های عاشورا در اراک بازداشت شده‌اند.

معاون دادستان اراک تاکید کرد: دستگاه قضایی، پرونده بازداشت شدگان را مورد رسیدگی قرار می‌دهد تا هرچه سریع‌تر در این زمینه اقدام شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.