امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



محکومیت حرکت اغتشاشگران در روز عاشورا

کد مطلب: 6912 | تاریخ ارسال: 28 دسامبر 2009 | چاپ صفحه

رييس کميسيون کشاورزي، آب و محيط زيست مجلس و نماينده مردم اراک ، کميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي ، حرکت عده اي اغتشاشگر در مراسم آييني عزاداري حسيني را محکوم کرد.

به گزارش مرکزی دیلی ، “عباس رجايي” روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا گفت: وقايع تلخ ديروز در تهران و برخي شهرستان ها ، ماهيت ضد ديني و ضدانقلابي اغتشاشگران را افشا کرد و مردم مومن و انقلابي ايران از اين حرکت ها بيزارند.
وي افزود: اغتشاشگران تنها برخي افراد غافل و نادان هستند که از سوي ايادي دشمن در خارج کشور و دشمنان قسم خورده انقلاب هدايت مي شوند.
وي گفت: دل عزاداران حسيني از اغتشاشگران و هتک حرمت به عزاداري سالار شهيدان خون است و آنها با اين اعمال شنيع حجت را بر مردم و مسوولان تمام کردند و به نظر مي رسد بايد قوه قضاييه با سران فتنه با شدت برخورد کند.
وي افزود: اين فريب خوردگان و مغرضان ،عاشوراي حسيني را به معرکه ناهنجاري سياسي تبديل کردند و ماهيت پليد خود را با شعارهاي ضدانقلابي و صدمه زدن به اموال عمومي و خدشه دار کردن عزاي حسيني نشان دادند.
وي گفت: دستگيري عناصر منافقين در بين اغتشاشگران بيانگر حرکت آنان در مسير انحراف و صف دشمنان نظام و عناصر ضد انقلاب است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.