امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



همايش عمره گزاران استان مرکزی در اراك

کد مطلب: 675 | تاریخ ارسال: 9 می 2009 | چاپ صفحه

اولين همايش عمره گزاران با حضور 2500 عمره گزار روز جمعه در اراك برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی ابوالقاسم نصراللهی ‌معاون سياسی امنيتی استانداری مركزی در این مراسم نمادين اعمال و مناسك حج عمره، در ميان جمع كثيری از زائران گفت: سفر معنوی حج يك توفيق الهی است و در زندگی انسان‌هايی رخ می‌دهد كه در كسب اين توفيق، شايستگی لازم را به‌دست آورده باشند.

وی افزود: اين سفر آثار و تبعات مثبت بسياری در روح و جان انسان‌ها به جای می‌گذارد كه زائران بايد در حفظ وا نتقال اين آثار به ديگران بكوشند.

معاون سياسیامنيتی استانداری استان مركزی گفت: سفر حج آثار معنوی بسيار قابل توجهی در روح و ذهن زائران بر جای می گذارد كه بايد آن‌را حفظ كرده و اعتلا بخشند.

در ادامه این مراسم ابوالقاسم مسافر رييس سازمان حج و زيارت استان مركزی با بيان اينكه هدف از برگزاری اينگونه همايش‌ها، آموزش عملی مناسك و اعمال حج عمره به زائران است، افزود: 2500 نفر از عمره گزاران استان مركزی در اين مراسم حضور دارند.

مسافر گفت: همه كاروان‌های مرحله دوم و تعدادی از كاروان‌های مرحله اول در اين مراسم، مناسك حج عمره را آموزش می‌بينند.

رييس سازمان حج و زيارت استان مركزی در پايان با ذكر اين مطلب كه تعداد زائران حج عمره سال جاری 15 هزار و 223 نفر است، گفت: اين تعداد زائر در قالب 76 كاروان در مرحله اول و 35 كاروان در مرحله دوم به عربستان اعزام خواهند شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.