امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



نظرات عباس رجایی درباره مدیریت شهری اراک

کد مطلب: 661 | تاریخ ارسال: 9 می 2009 | چاپ صفحه

به گزارش مرکزی دیلی ، عباس رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، افزود: یکی از مشکلاتی که در شهر اراک وجود دارد، عدم انسجام کامل در زمینه مدیریت شهری است که سبب بروز مشکلاتی برای انجام اقدامات عمرانی می‌شود. رجایی تاکید کرد: شورای شهر اراک باید در پی موضوعات عمرانی شهر […]

به گزارش مرکزی دیلی ، عباس رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، افزود: یکی از مشکلاتی که در شهر اراک وجود دارد، عدم انسجام کامل در زمینه مدیریت شهری است که سبب بروز مشکلاتی برای انجام اقدامات عمرانی می‌شود.
رجایی تاکید کرد: شورای شهر اراک باید در پی موضوعات عمرانی شهر باشد اما، متاسفانه می‌بینیم که گاهی نگاه‌های سیاسی جایگزین اقدامات عمرانی می‌شود.
وی تصریح کرد: شورای شهر اراک باید به سویی حرکت کند که اقداماتی در راستای تقویت شهرداری انجام دهد و نه اینکه سبب تضعیف شهرداری شود.
رجایی در خصوص انتظاراتی که از شهرداری اراک وجود دارد، به خبرنگار ایسنا گفت: انتظار است که شهرداری اراک از مجموعه امکاناتی که دراختیار دارد، به صورت بهینه‌تر استفاده کند تا شاهد افزایش رضایت مندی مردم از عملکرد شهرداری باشیم.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مدیریت استان، مدیریت شهری اراک را تقویت می‌کند که بر این اساس باید توسعه شهری اراک شیب تند تری بگیرد.
وی با انتقاد ازعدم واگذاری فضاهایی که در طرح جامع شهر اراک با کاربری فضای سبز در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در طرح جامع شهر اراک زمین‌هایی با کاربری فضای سبز در نظر گرفته شده است که هنوز از سوی سازمان مسکن و شهرسازی به شهرداری تحویل داده نشده است که باید هر چه سریع‌تر این اتفاق بیافتد.
وی در خصوص بافت‌های فرسوده شهر اراک اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیات دولت، مجموعه دستگاه‌های مرتبط با این امر باید در جهت مدرن سازی بافت‌های فرسوده شهر اراک اقدام کنند.
رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ، اتحاد در میان مجموعه عوامل مدیریت شهری را امر بسیار مهمی عنوان کرد و افزود: مجموعه عوامل مدیریت شهری اگر با یکدیگر متحد شوند، می‌توانند به فعالیت‌های عمرانی بسیار مهمی دست بزنند و اراک را به سوی توسعه رهنمون کنند.
رجایی اراک را نیازمند انقلاب عمرانی دانست و گفت: در مسایل مربوط به مشاغل مزاحم و یا خودروهای فرسوده، اراک دارای چهره مناسبی نیست که مسوولین امر باید در این رابطه تمهیداتی را در نظر بگیرند.
وی با انتقاد از نصب برخی از تندیس‌ها در اراک گفت: برخی از تندیس‌های شهر اراک همخوانی و جذابیت لازم را ندارند که باید در این رابطه توجه به پیشینه فرهنگی شهر اراک لحاظ شود.
رجایی افزود: در عین حال نباید منکر عملکرد مثبت شهرداری اراک بود، اقدامات خوبی از سوی شهرداری اراک انجام شده است اما، این اقدامات باید با سرعت بیشتر انجام شوند تا بتوان انقلاب عمرانی در اراک بوجود آورد.
رییس کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان تاکید کرد: اگر انسجام لازم در مدیریت شهری بوجود آید، می‌توان اراک را به سرعت به جایگاه واقعی خود رساند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.