امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



جشنواره قرآني قاريان و حافظان استان مركزي

کد مطلب: 623 | تاریخ ارسال: 7 می 2009 | چاپ صفحه

مسئول دارالقرآن اداره كل تبليغات اسلامي استان مركزي گفت: نخستين جشنواره قرآني جوان و اردوي آموزشي قاريان و حافظان اين استان از امروز به مدت دو روز در خمين برگزار مي‌شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاري فارس از اراك، محمدرضا شفيعي صبح امروز در مراسم افتتاحيه اين جشنواره هدف از برگزاري اين مسابقات را نشر و ترويج فرهنگ قرآن در ميان آحاد جامعه به ويژه قشر جوان، ايجاد شور قرآني و زمينه رقابت سالم و ارزشمند جوانان، تشويق جوانان به منظور گرايش به تعليم و تعلم و شناسايي و رشد و هدايت استعدادهاي جوانان به سمت و سوي انس با قرآن، تعميق باورهاي ديني و تحكيم سلامت فرهنگي جامعه عنوان كرد.
وي با اشاره به شركت 120 نفر از جوانان استان مركزي در اين جشنواره اظهار داشت: اين مسابقات در دو رشته حفظ شامل 5 ، 10 و 15 جزء و كل قرآن كريم و قرائت قرآن در سنين زير 16 و بالاي 16 سال برگزار مي‌شود.
مسئول دارالقرآن اداره كل تبليغات اسلامي استان مركزي همچنين اضافه كرد: در روز دوم اين جشنواره دوره‌هاي تخصصي آموزشي در كارگاه‌هاي تخصصي با استفاده از اساتيد و كارشناسان علوم قرآني به منظور ارتقاي معلومات و رفع اشكالات قرآني و پاسخ به سئوالات شركت كنندگان برگزار مي‌شود.
محمدرضا شفيعي با بيان اينكه سه نفر كار داوري اين جشنواره را برعهده دارند، خاطرنشان كرد: در رشته حفظ هشت نفر و در رشته قرائت شش نفر به عنوان نفرات برتر نخستين دوره جشنواره قرآني جوان معرفي مي‌شوند.
وي بازديد از بيت قديمي امام خميني(ره) و يكي از امامزادگان شهرستان خمين، بازديد از اماكن تاريخي و سياحتي اين شهرستان را از برنامه‌هاي جنبي اين جشنواره بيان كرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.