امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تخریب احمدی نژاد در برخی کلاسهای درس

کد مطلب: 579 | تاریخ ارسال: 6 می 2009 | چاپ صفحه

دبير انجمن مستقل دانشجويان دانشگاه اراك گفت: برخي از اساتيد با استفاده از وقت كلاس‌ها، اقداماتي را در تخريب دولت آغاز كرده‌اند كه مسئولان دانشگاه بايد هر‌چه سريعتر با افراد خاطي برخورد كنند.

به گزارش مرکزی دیلی سميه هوشمند امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراك افزود: متاسفانه شاهد آن هستيم برخي از اساتيد دانشگاه اراك از وقت كلاس‌هاي درس به جاي ارائه دروس علمي به دانشجويان ارائه كنند از اين زمان براي تخريب دولت و دستاوردهاي آن استفاده مي‌كنند كه اين اقدام خلاف قانون و مغاير با فرمايشات مقام معظم رهبري در رعايت اخلاق انتخاباتي است.
وي گفت: با وجود حضور كروبي در دانشگاه اراك و سخنراني وي در ميان دانشجويان كه اغلب آنان را قشر خاكستري جامعه و از افرادي كه خواهان ملاقات نزديك با كروبي بودند، شاهد آن هستيم كه شور انتخاباتي در دانشگاه اراك هنوز به وجود نيامده است.
هوشمند گفت: دانشجويان اين دانشگاه بر خلاف ساير دانشگاه‌هاي استان كه از جنب و جوش بالايي در انتخابات برخوردار شده‌اند توجه كافي به اين موضوع نداشته و در ميان آنان پيگيري امور انتخابات ديده نمي‌شود كه انجمن اسلامي مستقل دانشگاه اراك براي خارج كردن فضاي دانشگاه از اين ركود، برنامه‌ريزي‌هايي را صورت داده است.
دبير انجمن مستقل دانشجويان دانشگاه اراك گفت: اين انجمن با ارائه درخواستي به مسئولان دانشگاه اراك مجوز لازم براي برگزاري مراسم سخنراني ميرحسين موسوي را در 20 ارديبهشت‌ ماه در اين دانشگاه براي ايجاد نشاط بيشتر در ميان دانشجويان در آستانه برگزااري انتخابات دريافت كرد ولي ستاد مير‌حسين موسوي و خود وي با برگزاري اين مراسم به ميزباني انجمن اسلامي مستقل دانشگاه اراك مخالفت كردند.
وي با ابراز تعجب از مخالفت ميرحسين موسوي براي شركت در اين مراسم گفت: ميرحسين موسوي خود را پايبند به گفتمان امام و انقلاب مي‌داند و انجمن اسلامي مستقل نيز داراي چنين ديدگاهي است ولي معلوم نيست چه عواملي سبب شده است ميرحسين موسوي با اين رفتار خود به دامن كساني پناه ببرد كه امام، انقلاب و دين را قبول ندارند و سابقه هتاكي به پيامبر را در كارنامه خود دارند.
هوشمند فعاليت انجمن اسلامي دانشگاه اراك را غيرقانوني دانست و گفت: بر اساس قانون، وزارت علوم، انجمن اسلامي دانشگاه اراك را غير‌قانوني دانسته و فعاليت اين تشكل به حال تعليق درآمده است و جاي تعجب دارد كه چرا مسئولان دانشگاه در مراسم سخنراني كروبي به تشكلي مجوز برگزاري مراسم مي‌دهند كه بر اين اساس غير‌قانوني بوده و اجازه فعاليت در دانشگاه را ندارد.
وي اضافه كرد: به‌عنوان تنها تشكل قانوني در دانشگاه اراك حق داريم كه ميزبان اين جلسه باشيم.
دبير انجمن مستقل دانشجويان دانشگاه اراك از عملكرد رئيس اين دانشگاه انتقاد كرد و خواستار اصلاح عملكرد مسئولان دانشگاه و پايبندي آنان به قانون شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.