امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



دولت ائتلافي رضايي جايگاه شايستگان

کد مطلب: 577 | تاریخ ارسال: 6 می 2009 | چاپ صفحه

رئيس ستاد انتخاباتي محسن رضايي در استان مركزي گفت: در دولت ائتلافي رضايي جايي براي سهم‌خواهي احزاب و گروه‌ها وجود ندارد و تنها افراد نخبه و شايسته با گرايش‌هاي متفاوت حضور خواهند داشت.

به گزارش مرکزی دیلی نصرت‌الله كاشاني امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراك افزود: دولت ائتلافي به معناي سهم‌دهي به احزاب و گروه‌ها نيست بلكه در اين دولت تلاش مي‌شود از افراد نخبه و شايسته‌اي كه مباني نظام و انقلاب را قبول دارند براي مديريت كشور بهره گرفته شود.
وي اضافه كرد: ايجاد دولت ائتلافي از شعارهاي محوري رضايي است چرا كه او معتقد است براي اداره كشور بايد از خرد جمعي و نه فردي استفاده شود كه تنها راه محقق كردن آن استفاده از دولت ائتلافي است.
كاشاني با اشاره به اينكه شرايط امروز كشور با چهار سال قبل از آن تفاوت‌هاي بسياري دارد، گفت: در شرايط چهار سال پيش، نيازي بر ادامه حضور رضايي احساس نمي‌‌شد اما در شرايط امروز حضور رضايي تا پايان انتخابات قطعي خواهد بود.
وي تاكيد كرد: امروز مجالي براي كنار كشيدن از صحنه انتخابات براي رضايي وجود ندارد چرا كه شخصيت سياسي رضايي ديگر به او اجازه نمي‌دهد كه براي دومين بار در صحنه انتخابات حضور يابد و در دقيقه 90 از صحنه انتخابات كنار برود.
رئيس ستاد انتخاباتي محسن رضايي بدون اشاره به حمايت قاطع و يكپارچه اصوگرايان از احمدي‌نژاد مدعي شد: با وجود استقبال بالاي اصولگرايان از كانديداتوري محسن رضايي در انتخابات تاكنون هيچ كدام از گروه‌هاي سياسي اصولگرا به صورت رسمي از رضايي اعلام حمايت نكرده‌اند كه در حال رايزني در اين خصوص هستيم.
كاشاني خاطرنشان كرد: به‌ زودي دفاتر انتخاباتي محسن رضايي در شهرهاي استان با معرفي نفرات، فعاليت خود را آغاز خواهد كرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.