امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



انحرافی بودن طرح صيانت از آرا

کد مطلب: 572 | تاریخ ارسال: 5 می 2009 | چاپ صفحه

نماينده مردم اراك و كميجان در مجلس شوراي اسلامي گفت: طرح صيانت از آرا يك طرح انحرافي است و طرح‌كنندگان آن به دنبال به چالش كشاندن فضاي سياسي كشور هستند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار فارس از اراك، عباس رجائي پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگارن افزود: صيانت از آرا همواره مهم‌ترين كار دولت‌ها بوده و از 30 سال گذشته تاكنون انتخابات ايران همواره آزادانه‌ترين، كامل‌ترين و دقيق‌ترين نوع انتخابات در دنيا محسوب مي‌شود.
وي با اشاره به نظارت‌هاي دقيق صورت گرفته بر صيانت از آراي مردم و شمارش آنها اظهار داشت: متاسفانه كساني با ارائه طرح صيانت از آرا دنبال خدشه وارد كردن بر نظام دموكراسي جمهوري اسلامي ايران و بهره‌برداري سياسي از اين طرح هستند.
نماينده مردم اراك و كميجان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه در تاريخ انتخابات ايران مقوله‌اي به نام دقيق نبودن شمارش آرا وجود نداشته است، گفت: جمهوري اسلامي ايران در بحث دموكراسي و مردم‌سالاري مدعي است.
رجايي ادامه داد: بمباران تبليغاتي كه با صرف ميلياردها دلار به هنگام انجام انتخابات از سوي گروه‌هاي قالب سياسي در دنيا صورت مي‌گيرد و به مسخ انديشه‌ها و انتخاب اصلح مي‌انجامد، به هيچ‌وجه در جمهوري اسلامي ايران به چشم نمي‌خورد.
وي برگزاري انتخابات را يكي از تحولات جديد كشور در خرداد ماه امسال بر شمرد و گفت: تراز جمهوري اسلامي ايران در عرصه بين‌المللي امروز با توجه به نقش تاثيرگذار كشور در معادلات جهاني و منطقه‌اي يك تراز بين‌المللي است و دستيابي دانشمندان جوان ايران به فناوري‌هاي هسته‌اي، دانش فضايي و طراحي و ساخت نيروگاه‌ها از افتخارات غرور‌آفرين ايران اسلامي است.
نماينده مردم اراك و كميجان در مجلس در ادامه دستيابي به تحولات جمهوري اقتصادي، پوست‌اندازي جدي حوزه اقتصادي كشور و تبديل اقتصاد دولتي به سه محور دولتي، خصوص و تعاوني، تحقق اصل 44 قانون اساسي و تدوين برنامه پنج ساله و رشد سريع اقتصادي را از برنامه‌هاي اولويت‌دار كشور برشمرد و گفت: اين اهداف در گرو حاكميت آرامش در بين افراد جامعه و ثبات سياسي كشور است و بر اهميت انتخابات مي‌افزايد.
وي حضور معنادار، پررنگ و حداكثري مردم و انتخاب رئيس‌جمهور با درايت را لازمه اهداف پيش روي كشور برشمرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.