امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



استقبال از مناظره با اصولگرایان در شرایط برابر

کد مطلب: 570 | تاریخ ارسال: 5 می 2009 | چاپ صفحه

رییس ستاد میرحسین موسوی در استان مرکزی گفت:‌ از مناظره با اصولگرایان در شرایط برابر استقبال می‌کنیم.

به گزارش مرکزی دیلی علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی، با بیان این مطلب افزود: اخبار رسیده حاکی از این است که اصولگرایان و ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در استان مرکزی درخواست برگزاری مناظره را با ستاد انتخاباتی موسوی داشته‌اند اما، تاکنون رسما چنین چیزی به ما اعلام نشده است.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخاباتی موسوی در استان مرکزی برای انجام مناظره با اصولگرایان خاطرنشان کرد: اگر در شرایط عادی و برابر این امر صورت گیرد و شرایط برابری وجود داشته باشد، حاضر هستیم که در مناظره با اصولگرایان شرکت کنیم.

وی تاکید کرد: اگر مناظره در مسجد، دانشگاه و یا هر مکان مناسب دیگری باشد و از قبل جمعیت‌هایی آماده نشده باشند، حاضر می‌شویم و مناظره را انجام خواهیم داد.

یوسفی فضای انتخابات را روبه رشد و به نفع موسوی توصیف کرد و اظهار عقیده کرد: هر چه زمان بیشتری می گذرد، شاهد افزایش اقبال عمومی به نفع موسوی هستیم.

رییس ستاد انتخاباتی موسوی در استان مرکزی تاکید کرد: موسوی اصلاح طلبی است که به اصول مراجعه می‌کند وپایگاه اصلی ایشان در میان اصلاح طلبان است اما، ایشان اصلاح‌طلب عملی هستند و چندان علاقه‌ای به سردادن شعار ندارند.

وی خاطرنشان ساخت: شعار موسوی اجرای قانون است که این امر نشان از توانایی نخست وزیر دوران دفاع مقدس در زمینه اجرایی کردن این شعار دارد.

وی در مورد حضور محسن رضایی خاطرنشان ساخت: حضور رضایی امر مثبتی است که به رونق انتخابات می افزاید.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.