امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



شانس پیروزی خاتمی بیشتر از موسوی بود

کد مطلب: 566 | تاریخ ارسال: 5 می 2009 | چاپ صفحه

دبیرانجمن اسلامی مهندسان استان مرکزی گفت: رویکرد ما در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری، حمایت از جریان‌های اصلاح طلب است.

به گزارش مرکزی دیلی علی فرهمندپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری(ایسنا) – منطقه مرکزی، با ذکر این مطلب افزود: با حضور محسن رضایی در انتخابات، رای اصولگراها تقسیم خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های تبلیغاتی برای جذب مردم به صحنه انتخابات در دو بعد کشوری و استانی طراحی می‌شود و ما در این مورد تابع مرکز هستیم اما، اگر برنامه‌های ما را بپذیرند می‌توانیم در این زمینه بر اساس پارامترهای مختلف برنامه‌ریزی کرده و آنان را به حضور حداکثری تشویق کنیم.

فرهمندپور شرایط را از نظر درجه اقبال مردم به شرکت در انتخابات نامطلوب ارزیابی کرد و افزود: فعلا شرایط خوب نیست مگر آنکه با مرور زمان اتفاقی مثل دوم خرداد 76 رخ دهد و در روزهای آخر شرایط تغییر کند؛ البته با توجه به درک بالای مردم ایران از مسائل، این احتمال هم وجود دارد.

دبیر انجمن اسلامی مهندسان استان مرکزی اظهار کرد: با بخشی از عملکرد این دولت موافقیم اما، بخش عمده ای از آن باید مورد نقد قرار گیرد چرا که در بعضی موارد تصمیمات متغیر و کارشناسی نشده مشکلاتی را در زمینه‌های مختلف ایجاد کرده است.

فرهمندپوربا بیان اینکه انصراف خاتمی اشتباه بود، گفت: خاتمی پارامترهایی داشت که موسوی ندارد و بالعکس؛ از طرفی نسل انقلاب و نسل جوان ما، هر دو اقبال خاصی به خاتمی دارند در نتیجه، شانس موفقیت خاتمی بیشتر از میر‌حسین موسوی بود.

وی در ادامه از مردم خواست که با تمام نیرو در انتخابات شرکت کرده و زمام امور خود را به دست بگیرند.

دبیرانجمن اسلامی مهندسان استان مرکزی در پایان افزود: از نظر فرهنگی باید تلاش بسیاری برای فرهنگ سازی و بستر‌سازی در زمینه انتخاب آگاهانه صورت گیرد تا مردم به این درک برسند که باید خودشان تصمیم گیرنده باشند و به افرادی که قصد سوءاستفاده دارند رای ندهند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.