امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام

کد مطلب: 560 | تاریخ ارسال: 5 می 2009 | چاپ صفحه

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: امام (ره) با حرکت عظیم خود توانست برگی از تاریخ را رقم زده و باعث ماندگاری ارزش های قرآنی شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، ابوالقاسم نصرالهی در نشست اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اراک، افزود: یکی از اصلی ترین مسائلی که در باب قدرشناسی باید به آن توجه شود، مسئله انقلاب است که با رهبری امام راحل توانست به پیروزی برسد و چشم جهانیان را به خود خیره کند.

وی با بیان اینکه هرساله مراسمی را در خصوص ارتحال حضرت امام (ره) در استان برگزار می کنیم، گفت: هر اندازه از این انقلاب و رهبر بزرگ و فرزانه آن سخن گفته شود، باز هم کم است و باید حرکت عظیم امام (ره) در پیروزی انقلاب در همه جهان بازتاب و انعکاس پیدا کند چراکه، این عمل باعث ماندگاری همه ارزش های قرآنی می شود.

نصرالهی اظهارکرد: امام (ره) و حرکت وی، تحولی عظیم را در جهان به وجود آورد که برای همیشه در یادها ماندگار خواهد بود.

دبیرستاد ارتحال امام خمینی (ره) دراستان مرکزی هم در ادامه این مراسم با بیان اینکه 30 ستاد در کشور در این رابطه وجود دارد، اظهار کرد: در هر استانی رییس ستاد استاندار و دبیرستاد، سپاه است که در زمینه اعزام و مراسمات شهرستانی فعالیت می کنند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده گفت: مهم ترین دستاورد امام خمینی (ره) احیای دین و دین گرایی در جهان معاصراست.

دبیرستاد ارتحال امام خمینی (ره) دراستان مرکزی در پایان اظهارکرد: امام خمینی(ره) توانست با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و بیگانگان انقلابی عظیم به پاکند و آن را به پیروزی برساند و عظمت انقلاب را به همه جهانیان نشان دهد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.