امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برنامه‌های آتی دبیرخانه سهام عدالت استان

کد مطلب: 552 | تاریخ ارسال: 5 می 2009 | چاپ صفحه

دبیرستاد توزیع سهام عدالت استان مرکزی، دستورالعمل فرایند شناسایی و تایید نهایی مشمولان مراحل چهارم و پنجم و همچنین مراحل هشتم تا دوازدهم واگذاری سهام عدالت را تشریح کرد.

به گزارش مرکزی دیلی ابوالفضل کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری(ایسنا) – منطقه مرکزی، افزود: با توجه به دستورالعمل فرآیند شناسایی مشمولان، مرحله چهارم طرح واگذاری سهام عدالت دراستان شامل خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان و افراد تحت تکفل آنها، فرم‌های ثبت اطلاعات این دسته از مشمولان با هماهنگی دبیرخانه در اختیار سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قرار گرفته است.

وی افزود: بعد از بررسی و اصلاح اطلاعات، فرم‌های مذکور هم اکنون توسط بنیاد شهید در حال توزیع است و مشمولان باید با مراجعه به بنیاد و همراه داشتن مدارک، جهت عضویت در شرکت‌های تعاونی عدالت شهرستان محل سکونت خود اقدام کنند تا پس از تخصیص سود سهام، بتوانند سهم و سود خود را از سهام عدالت دریافت کنند.

کریمی گفت: زنان کارگر سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل آنها که در واحدهای مشمول قانون کار اشتغال دارند، مشمولان مرحله پنجم واگذاری سهام هستند.

وی گفت: ستاد توزیع سهام عدالت به استناد ماده 5 آیین نامه اجرایی افزایش ثروت خانوارهای ایرانی، دستورالعمل فرایند شناسایی و تایید نهایی مشمولان مراحل هشتم تا دوازدهم واگذاری سهام را تصویب کرده است.

دبیر ستاد توزیع سهام عدالت گفت: مشمولان مرحله هشتم شامل طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور و افراد تحت تکفل آنها هستند که با تایید مرکز حوزه‌های علمیه باید به تحصیل، تدریس یا تبلیغ علوم دینی مشغول باشند.

وی مشمولین مرحله نهم را بیماران خاص که به تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده باشند اعلام کرد و تصریح کرد: مرحله دهم آسیب دیدگان حملات شیمیایی سردشت هستند.

کریمی افزود: کارکنان ستادهای نمازجمعه سراسر کشور و افراد تحت تکفل آنها، بنا به تایید شورای عالی سیاست‌گذاری ائمه جمعه که در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، دفاتر نمایندگی شورا در استان‌ها و ستادهای نمازجمعه سراسر کشور به طور مستمر فعال باشند، مشمولان مرحله یازدهم، و روزنامه نگاران مشمولان مرحله دوازدهم خواهند بود.

دبیرستاد توزیع سهام عدالت استان مرکزی در پایان با بیان این مطلب که روزنامه نگار به استناد دستورالعمل شناسایی، کسی است که شغل او تهیه و تنظیم خبر و تحلیل و تفسیر آن و ارائه آن از طریق خبرگزاری، موسسه رسانه‌ای و نشریه به صورت مکتوب وغیرمکتوب است، به خبرنگار ایسنا گفت: این ستاد از تمام مشمولان طرح درخواست می‌کند که پس از دریافت فرم‌های فراخوان دریافت سهام عدالت یا اصلاح و تکمیل اطلاعات، با مراجعه به شرکت‌های تعاونی عدالت شهرستان محل سکونت خود، موضوع را تا حصول اطمینان از ثبت و عضویت در شرکت‌های مذکور پیگیری کنند تا در زمان توزیع سود مشکلی نداشته باشند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.