امروز امروز : پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 02, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اعلام فراخوان تکمیل پرونده‌های هیئات مذهبی اراک

کد مطلب: 52883 | تاریخ ارسال: 28 ژانویه 2015 | چاپ صفحه

رئیس شورای هیئات مذهبی اراک با اشاره به اینکه برای تکمیل پرونده‌های هیئات مذهبی شهرستان برنامه‌ریزی لازم انجام شده افزود: تاکنون برای ۲۰۰ هیئت مذهبی فراخوان اعلام شده است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی روز گذشته، ۵ بهمن در  نشست شورای هیئات مذهبی شهرستان اراک، گفت: با توجه به ابلاغ برنامه پنج ساله از تمامی ادارات کل باید شورای هیئات مذهبی شهرستان اراک بر روی شاخص‌های هیئات محوری برنامه ریزی کند.

وی اظهارکرد: شورای هیئت‌های مذهبی تلاش کند تعداد هیئات محوری را افزایش دهد و ابزار لازم را برای افزایش فعالیت‌های آنها طبق شاخص ابلاغی فراهم و برنامه‌ریزی کند.

وی تصریح کرد: باید ساماندهی هیئات مذهبی به خوبی اجرا شود و روند بررسی پرونده‌ها به صورت جامع‌تر و در فاصله زمانی کوتاه‌‌تری انجام شود.

قربان‌پور اضافه کرد: تجلیل از هیئات مذهبی یک وظیفه است که باید به خوبی برنامه‌ریزی شود و این از وظایف شورای هیئات مذهبی است که این مراسم را برنامه‌ریزی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: رویکردهای مورد نظر شورای هیئات مذهبی شهرستان اراک برای برنامه پنج ساله ابلاغی باید به‌صورت کمی و کیفی به مخاطبان ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: برای منطقه‌ای کردن برنامه‌های بازدید از هیئات مذهبی به گونه‌ای عمل شود که این فعالیت شورا به‌صورت چرخشی بین اعضا تقسیم‌بندی شود.

به گزارش ایکنا؛ علیرضا حمیدی فشکی، رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان اراک نیز در ادامه، افزود: شرح وظایف اعضای شورا و کمی‌ ها در حال تنظیم شدن است که به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: برای تکمیل پرونده‌های هیئات مذهبی شهرستان اراک برنامه‌ریزی لازم انجام شده و تاکنون برای ۲۰۰ هیئت مذهبی فراخوان زده شده است.

فشکی اظهارکرد: کارت شناسایی هیئات مذهبی در حال طراحی است که به زودی چاپ و در اختیار هیئات مذهبی قرار خو.اهد گرفت.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان اراک در ادامه تقدیر از هیئات مذهبی و پیرغلامان را یکی از ضروریات دانست و افزود: شورای هیئات مذهبی در نظر دارد که این مراسم را برنامه‌ریزی کند و در اسرع وقت آن را اجرایی کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: باید برای هر سه ماه یکبار گردهمایی هیئات مذهبی شهرستان اراک برای اتحاد و همدلی برگزار شود و برای هیئات دوره های آموزشی برنامه‌ریزی شود.

حجت الاسلام مجید احمدی، کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان نیز در ادامه، گفت: ساماندهی هیئات مذهبی شهرستان اراک به صورت جدی در حال پیگیری است و پرونده‌های آنها در حال بررسی و تکمیل شدن است.

وی افزود: در هر یک از پرونده‌های هیئات مذهبی شهرستان اراک اساسنامه شورا اضافه شده است و تمام پرونده‌های این هیئات به روز شده و ساماندهی بسیار خوبی از آنها در حال انجام است.

احمدی اظهار کرد:باید امکانات لازم در اختیار شورای هیئات مذهبی قرار گیرد تا بتوانند در روند اصلاحیه پرونده‌ها به خوبی عمل کنند.

این مقام مسئول در پایان، خاطرنشان کرد: اطلاعات ۵۰ درصد از هیئات مذهبی تا شش ماهه اول سال آینده به روزرسانی خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ برگزاری گردهمایی هیئات مذهبی و تجلیل از آنها، ارائه گزارش سه ماهه شورا و کمیته‌های زیر مجموعه آن، ثبت کارت شناسایی برای هیئات مذهبی مورد تأیید از جمله مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.