امروز امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 09, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری مسابقه پیامکی عشاق محمد (ص) در اراک

کد مطلب: 52846 | تاریخ ارسال: 28 ژانویه 2015 | چاپ صفحه

رئیس مؤسسه فرهنگی قرآنی اصحاب‌الثقلین اراک از برگزاری مسابقه پیامکی با عنوان عشاق محمد (ص) خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، پیمان عین‌القضاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: مسابقه پیامکی عشاق محمد (ص) در پی اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) به صورت اینترنتی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه پیامکی می‌توانند دلنوشته‌های خود را با موضوع حضرت محمد (ص) به شماره ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۵۴۲۶ پیامک کرده و یا از طریق سایت www.akefoon.ir  ارسال کنند.

رئیس مؤسسه فرهنگی قرآنی اصحاب‌الثقلین اراک ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا ۱۰ بهمن‌ماه فرصت دارند دلنوشته‌های خود را ارسال کنند.

به گفته وی، در پایان به ۱۰ نفر که آثار آنها برتر تشخیص داده شود جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

رئیس موسسه فرهنگی قرآنی اصحاب‌الثقلین اراک هدف از برگزاری این مسابقه را محکوم کردن اقدام اخیر دشمنان اسلام در اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان قسم خورده مسلمانان با اقدامات ضداسلامی و افراطی‌گری خود شرایطی را پدید می‌آورند تا رسانه‌های وابسته به صهیونیست‌ها با اهداف از پیش تعیین شده اقدام به توهین به مقدسات مسلمانان و ارزش‌های اسلامی کنند لذا ما وظیفه داریم در برابر این جنایت‌ها به پا خیزیم.

عین‌القضاتی خاطر نشان کرد: اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) بیانگر ضعف دشمنان و ناشی از کینه‌توزی و اوج خصومت آنان با امت اسلامی است که سکوت در برابر این جنایت‌ها خیانت است و مسلمانان نباید در برابر این اقدامات سکوت کنند.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931104000467#sthash.WSU1YDz0.dpuf

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.