امروز امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, Apr 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



موافقت وزارت کشور با فروش 380 میلیارد ریال اوراق مشارکت در اراک

کد مطلب: 52676 | تاریخ ارسال: 26 فوریه 2013 | چاپ صفحه

معاون امور عمرانی استاندار مرکزی از موافقت وزارت کشور با فروش 380 میلیارد ریال اوراق مشارکت در اراک خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، هوشنگ بازوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با موافقت وزارت کشور فروش 380 میلیارد ریال اوراق مشارکت برای بافت‌های فرسوده شهر اراک در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: کار فروش این اوراق به زودی آغاز خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار مرکزی ادامه داد: هم اکنون شهردار اراک پیگیر امور مربوط به این اوراق و سپرده گذاری وثیقه است که با فروش این اوراق افراد ساکن در بافت‌های فرسوده می‌توانند از مزایای توسعه شهری بهره‌مند شوند.

وی افزود: ساخت و ساز جدید و نوسازی در بافت فرسوده علاوه بر حذف مناطق حاشیه نشین به زیبایی و توسعه شهری نیز کمک خواهد کرد که شهرداری اراک در این راستا گام بزرگی برداشته است.

بازوند بازسازی بافت‌های فرسوده را از مهم‌ترین اولویت‌های استان در امر توسعه دانست و بیان داشت: سهم استان مرکزی از 112 هزار هکتار مساحت بافت فرسوده کشور 850 هکتار است که 260 هکتار آن مربوط به بافت‌های فرسوده شهر اراک است.

وی با تاکید بر اینکه احیای بافت‌های فرسوده و نامناسب شهری از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری اراک است، گفت: برای نوسازی بافت‌های فرسوده شهر اراک 380 میلیارد ریال اوراق مشارکت در نظر گرفته شده که امید است به زودی این مبلغ در اختیار شهرداری قرار بگیرد تا بتوانیم بهسازی و نوسازی را انجام دهیم.

معاون امور عمرانی استاندار مرکزی ادامه داد: بالا رفتن ارزش ملک، مقاوم سازی و بهبود دسترسی به مناطق شهری و عبور و مرور بهتر، افزایش فضای سبز و بهبود امنیت اجتماعی از مزایای مهم نوسازی بافت‌های فرسوده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.