امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بررسی مشکلات شهر جدید امیرکبیر در هفته آینده

کد مطلب: 52637 | تاریخ ارسال: 26 فوریه 2013 | چاپ صفحه

استاندار استان مرکزی بر ضرورت پیگیری روند اجرایی شهر جدید امیرکبیر تأکید کرد و گفت: مشکلات پیش روی این پروژه را هفته آینده پیگیری خواهم کرد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، علی اکبر شعبانی فرد ظهر شنبه با بیان این مطلب در جلسه شورای مسکن استان مرکزی افزود: مسکن مهر مدل خوبی است که باید با اجرای آن در کشورهای جهان سوم و کشورهای اسلامی راه توسعه این کشورها را در حوزه مسکن فراهم آورد.

وی ادامه داد: با اجرای طرح مسکن مهر بستر خانه دار شدن زوج های جوان و اقشار کم درآمد جامعه فراهم شده است.

استاندار استان مرکزی در ادامه اقدامات صورت گرفته در حوزه مسکن روستایی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: از مجموع 100 هزار خانه روستایی در استان مرکزی 830 روستا بالای 25 خانوار است که برای 32 هزار واحد مسکونی وام بازسازی و مقاوم سازی تصویب شده است این در حالی است که 27 هزار واحد نیز تاکنون مقاوم سازی شده اند.

مشکلات شهر جدید امیر کبیر هفته آینده بررسی می شود

شعبانی فرد همچنین با تاکید بر ضرورت پیگیری روند اجرایی مشکلات شهر جدید امیرکبیر گفت: مشکلات پیش روی این پروژه را هفته آینده شخصا پیگیری خواهم کرد.

وی تاکید کرد: کسانی که برای دریافت مسکن مهر در شهر جدید امیر کبیر اقدام و استعلام های خود را تاکنون دریافت نکرده اند 10 روز فرصت دارند بعد از پخش آگهی در صدا و سیما و نشریات محلی نسبت به دریافت استعلام خود از اداره ثبت اقدام کنند در غیر این صورت امتیاز آنها سلب خواهد شد.

افتتاح 11 هزار و 200 واحد مسکن مهر با حضور رئیس جمهور در استان مرکزی

رئیس سازمان راه و شهرسازی استان مرکزی نیز در این جلسه از آمادگی این استان برای افتتاح 11 هزار و دویست واحد مسکن مهر با حضور رئیس جمهور در استان خبر داد و گفت: این پروژه ها در آینده ای نزدیک افتتاح خواهند شد.

غلامرضا خرّمی افزود: از مجموع واحدهای مسکن مهر آماده افتتاح در استان مرکزی هشت هزار و 201 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر و سه هزار واحد شهرهای زیر 25 هزار نفر قرار دارد.

وی یادآور شد: علاوه بر این 41 هزار واحد مسکن مهر با 55 درصد پیشرفت فیزیکی در استان مرکزی در دست ساخت است که تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان راه و شهرسازی استان گفت: همچنین حدود 71 پروژه در حوزه راهداری در استان مرکزی آماده افتتاح است که با حضور رئیس جمهور در این استان به بهره برداری خواهد رسید

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.