امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



راهیابی نمایش پیاز به ‌جشنواره نمایش‌های طنز تلخ و شیرین

کد مطلب: 52635 | تاریخ ارسال: 26 فوریه 2013 | چاپ صفحه

رئیس حوزه هنری استان مرکزی از راهیابی نمایش پیاز به سومین جشنواره منطقه‌ای نمایش‌های طنز تلخ و شیرین خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سینا دلشادی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره منطقه‌ای نمایش‌های طنز تلخ و شیرین از فردا به مدت دو روز در شهر الیگودرز برگزار می‌شود که نمایش پیاز موفق به راهیابی به این جشنواره شده است.

وی تصریح کرد: این جشنواره با موضوع حقوق شهروندی، مهاجرت و تداخل فرهنگ‌ها، فرهنگ شهرنشینی، احترام به بزرگ‌ترها، تلاش معاش، بیکاری و مبارزه با اعتیاد برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی ادامه داد: نمایش پیاز به نویسندگی و کارگردانی ایمان ملکی‌پور موفق به راهیابی به این جشنواره شده است.

دلشادی گفت: نمایش پیاز پرداختی کمدی به معضلات اجتماعی کنونی جامعه است که نگاهی به مشاغل خانگی چون سبزی پاک کردن و پیاز سرخ کردن دارد که سپیده ساری و ایمان ملکی‌پور در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

وی در ادامه از موفقیت هنرمندان خانه عکاسی حوزه هنری در جشنواره‌های مختلف خبر داد و گفت: آثار عکاسی هنرمندان امید جعفرنژاد و محمد وروانی‌فراهانی به نخستین جشنواره ملی نگاه سرخ، اثر عکاسی امید جعفرنژاد به پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس فجر و اثر عکاسی امیر قادری نیز به نخستین جشنواره عکس نگاه نو راه یافته است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.