امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بسیج دانشجویی در انتخابات آتی از هیچ حزب و جریانی حمایت نمی‌کند

کد مطلب: 52601 | تاریخ ارسال: 23 فوریه 2013 | چاپ صفحه

رئیس سازمان بسیج دانشجویی ‌گفت: ‌‌بسیج دانشجویی در انتخابات آتی از هیچ حزب و جریانی حمایت نمی‌کند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حسین قدیانی ظهر امروز در جمع مسئولان و فرماندهان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مرکزی اظهار داشت: به منظور افزایش تاثیرگذاری برنامه‌های بسیج دانشجویی هرگونه حرکت در این مسیر بر اساس رشته‌ تحصیلی صورت گرفته است که کارآمدی بسیج را به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: امروز دانشجویان نقش بسیار مهمی در جامعه داشته و از تأثیرگذارترین اقشار جامعه محسوب می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در اراک با بیان اینک علم، سیاست، دین‌داری و خدمت رسانی از محورهای عمده فعالیت بسیج دانشجویی در نگاه مقام معظم رهبری است، ادامه داد: دانشجویان بسیجی باید حرکت خود را بر اساس این چهار محور متمرکز کرده و توجه کافی به دینداری و خدمت‌رسانی داشته باشند.

قدیانی حل مشکلات و چالش‌های پیش روی کشور را از وظایف خطیر دانشجویان بسیجی دانست و گفت: دانشجویان بسیجی می‌توانند با ورود به عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی و خدمت‌‌رسانی مشکلات موجود در این بخش‌ها را حل کرده و موجب توسعه، پیشرفت و خودکفایی کشور شوند.

وی تربیت نیروهای کارآمد و متخصص را از برنامه‌های اصلی بسیج عنوان کرد و بیان داشت: بسیج دانشجویی از ظرفیت و قابلیت بسیار بالایی برخوردار است که باید از این ظرفیت خود برای پرورش نیروهای کارآمد و متخصص برای نظام بهره‌ ببرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در اراک با اشاره به در پیش بودن انتخابات آتی گفت: بسیج دانشجویی به هیچ حزب و جریانی تعلق و وابستگی ندارد و از افراد خاصی حمایت نخواهد کرد.

قدیانی اظهار کرد: ولایتمداری عملی و حقیقی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی است که دانشجویان بسیجی برای انتخاب رئیس جمهور مد نظر قرار خواهند داد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.