امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



توقیف 207 دستگاه خودرو با بیش از 10 میلیون ریال جریمه در استان مركزی

کد مطلب: 52587 | تاریخ ارسال: 23 فوریه 2013 | چاپ صفحه

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مركزی از توقیف 207 دستگاه خودرو با بیش از 10 میلیون ریال جریمه در این استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روز چهارشنبه مركز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مركزی، سرهنگ ‘ابوالفضل امیدی’ افزود: این خودروها در راستای اجرای دقیق قانون جدید رسیدگی به تخلفات توقیف شده اند.

وی بیان كرد: از میان خودروهای توقیف شده، بیشترین میزان جریمه مربوط به یك دستگاه كشنده هوو به مبلغ 42 میلیون و 310 هزار ریال و یك دستگاه سواری سمند به مبلغ 38 میلیون و 950 هزار ریال است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مركزی ادامه داد: پلیس با قاطعیت تمام با رانندگان متخلف برابر قانون جدید راهنمایی و رانندگی برخورد می كند.

سرهنگ امیدی اظهار كرد: با توجه به ایام پایانی سال و شلوغی معابر و خیابان های شهری، پلیس راهنمایی و رانندگی این استان گشت های متعددی را به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال كرده و بر نظم و امنیت ترافیك شهری نظارت دارد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.