امروز امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Wednesday, May 15, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری یادواره 98 شهیده استان مركزی در اراك

کد مطلب: 52583 | تاریخ ارسال: 23 فوریه 2013 | چاپ صفحه

آیین یادواره 98 شهیده استان مركزی روز چهارشنبه در كانون امام علی (ع) اراك برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازایرنا، مسوول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله استان مركزی در این آیین گفت: نقش زنان در عرصه دفاع مقدس بی بدیل است و زنان ایثارگر و شهیده در این دوران دوشادوش مردان نقش آفرینی كردند.

‘اعظم محمدی’ بیان كرد: زنان ایثارگر و شهیده الگوی مقاومت، شهادت، ایثار و حفظ حجاب و عفاف و منادی واقعی آزادی هستند.

وی بیان كرد: هدف از برگزاری این یادواره بازنشر و حفظ ارزش های اسلامی و الگو سازی زن مسلمان است كه محوریت آن بر ولایتمداری، بصیرت سیاسی و دینی قرار دارد.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله استان مركزی اضافه كرد: برای برگزاری این یادواره كمیته های شش گانه تشكیل و محتوای برنامه های جانبی آن جمع بندی و به عنوان سند ماندگار دفاع مقدس هدفگذاری شده است.

در ادامه فرمانده یگان ویژه رزمی و مهندسی 42 قدر اراك گفت: دشمنان تمامی تلاش خود را در مقابله با حفظ فرهنگ حجاب و عفاف به كار گرفته اند و این مهم یكی از محورهای جنگ نرم علیه نظام اسلامی است.

سردار ‘علیرضا افشار’ افزود: زنان ما تربیت یافته دامان و فرهنگ فاطمی هستند و با این روحیه در هشت سال دفاع مقدس نیز به عنوان پشتیبان اصلی جنگ، دین خود را به نظام ادا كردند.

وی بیان كرد: راهی را كه امام راحل به بركت نظام اسلامی و برگرفته از آموزه های دینی برای زنان ترسیم كردند امروز به موتور محركه فكری برای كشورهای مسلمان و جریان بیداری اسلامی تبدیل شده است.

یك استاد حوزه و دانشگاه نیز در این یادواره گفت: شخصیت و سیره حضرت فاطمه (س) به عنوان شهیده ولایت الگوی زنان كشور است و بانوان باید با تعمق و شناخت بیشتر در زندگینامه زنان شهیده و ایثارگر، فرهنگ شهادت، مقاومت پروری و ایثار را در بین نسل جوان و خانواده ها نهادینه كنند.

حجت الاسلام ‘محمدمهدی ماندگاری’ افزود: زنان با اطاعت از فرامین الهی و مقاومت در مقابله با معصیت و ایستادگی در برابر مشكلات می توانند در ترویج فرهنگ شهادت و رسیدن به مقام والای شهدا تلاش كنند.

حجت الاسلام ماندگاری بیان كرد: قیام شهدا برای تقویت خط امامت و بصیرت افزایی بدون هیچ منت و چشم داشتی بوده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.