امروز امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Wednesday, May 08, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



انتخاب محسن غلامیان بعنوان رئیس هیئت قایقرانی استان مرکزی

کد مطلب: 52577 | تاریخ ارسال: 23 فوریه 2013 | چاپ صفحه

طی مراسمی با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی محسن غلامیان به عنوان رئیس هیئت قایقرانی استان مرکزی انتخاب و منصوب شد.

به گزارش مرکزی دیلی، خبرگزاری فارس از اراک بعد از ظهر امروز و در مجمع انتخابی رئیس هیئت قایقرانی محسن غلامیان با کسب 18 رأی از 19 رأی ماخوذه ریاست این هیئت را به مدت چهار سال بر عهده گرفت.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این مجمع گفت: قایقرانان استان مرکزی از ظرفیت و استعداد بسیار بالایی برخوردارند که امید می‌رود بتوان با برنامه‌ریزی زمینه شکوفایی هر چه بیشتر این استعدادها را فراهم ساخت.

محمدشروین اسبقیان افزود: خوشبختانه این استان از استان‌های موفق کشور در رشته قایقرانی است که باید در سال آینده شاهد رشد هر چه بیشتر این رشته باشیم.

وی تصریح کرد: شهرستان ساوه به دلیل برخورداری از امکانات و تجهیزات مناسب از این پس به عنوان پایگاه قهرمانی و استعدادیابی کشور انتخاب خواهد شد.

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: به زودی بازدیدی از امکانات شهرهای خمین، ساوه، محلات، شازند و تفرش خواهیم داشت تا بتوانیم زمینه بهره‌مندی هر چه بیشتر و بهتر این شهرها از امکانات موجود را در راستای رشد و پیشرفت رشته قایقرانی فراهم سازیم.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.