امروز امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Wednesday, May 15, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



دری نجف آبادی: فرهنگ فاطمی بانوان را از توطئه دشمن مصون نگه می دارد

کد مطلب: 52544 | تاریخ ارسال: 19 فوریه 2013 | چاپ صفحه

نماینده ولی فقیه در استان مركزی گفت: حركت در مسیر فرهنگ فاطمی بانوان به ویژه دانش آموزان را از توطئه ها و فتنه افكنی دشمنان مصون نگه می دارد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، آیت الله ‘قربانعلی دری نجف آبادی’ روز دوشنبه در جمع دانش آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه حاج توكلی اراك افزود: فرهنگ فاطمی سرشار از مفاهیم بلند و ارزشی از جمله حجاب و عفاف، پاكدامنی، عبادت، خداباوری و ولایتمداری است.

وی تاكید كرد: دختران دانش آموزان با رعایت حجاب و عفاف می توانند این فرهنگ ارزشی و نورانی را در بین سایر قشرهای بانوان نهادینه كرده و به سلامت روحی و روانی جامعه كمك كنند.

امام جمعه اراك خاطر نشان كرد: با توجه به اینكه دختران جوان، مادران آینده و پرورش دهنده و تربیت كننده فرزندان میهن عزیز اسلامی هستند باید با تلاش مربیان و معلمان بیش از پیش با آموزه های اسلامی آشنا شوند.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار كرد: دانش آموزان دارای توانمندی های بسیاری در عرصه های اجتماعی، علمی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی هستند كه باید زمینه برای رشد و شكوفایی آنان بیش از پیش فراهم شود.

وی عنوان كرد: بصیرت، جریان شناسی، تعمیق معنویت، ولایت پذیری و حفظ ارزشهای دینی و اسلامی از جمله صفات بانوان مسلمان ایرانی است.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه كرد: شخصیت زن مسلمان در حفظ حجاب،عفاف و تعلیم و تربیت فرزندان تجلی می یابد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.