امروز امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Wednesday, May 15, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری یادواره شهید محلاتی و شهدای روحانی در شهرستان محلات

کد مطلب: 52542 | تاریخ ارسال: 19 فوریه 2013 | چاپ صفحه

مراسم یادواره شهید محلاتی و شهدای روحانی شهرستان محلات با حضور جمعی از مقامات کشوری و استانی در مسجد القائم شهرستان محلات برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری پانا، امام جمعه شهرستان محلات در این آئین با اشاره به ویژگی­های شخصیتی شهید محلاتی گفت: وی یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام مهدی ربانی افزود: شهید آیت الله محلاتی یکی از شخصیت­های برجسته شهرستان محلات بود که خدمات ایشان سالیان سال در اذهان مردم این شهرستان باقی خواهد ماند.

در ادامه معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع مقدس با اشاره به خدمات و ویژگی­های شهید محلاتی تصریح کرد: محلاتی نگین درخشان انقلاب اسلامی و از جمله شخصیت­های برجسته نظام بودند.

سردار غیاثی راد در ادامه به قرائت پیام سرلشکر فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پرداخت.

گفتنی است در بخشی از این پیام به

رونمایی از نرم افزار شهید محمد جواد آصفری، تقدیر از خانواده­های شهید محلاتی، شهید آصفری، شهید شاهرخی و جمعی دیگر از شهدای روحانی محلات و اهدای لوح به آنها، قرائت پیام رئیس مجلس به مناسبت برگزاری یادواره شهید محلاتی توسط نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی از برنامه­هایی بود که در این آئین برگزار شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.